۱۸ بازیگر برتر اکشن تاریخ سینما گیمفا

۱۸ بازیگر برتر اکشن تاریخ سینما گیمفا

داستان فیلم در مورد پدری است که هرگز تسلیم نشد و می خواست که به قهرمان زندگی خود و پسرش تبدیل شود. از بازیگرانی که در این فیلم انگیزشی بسیار هنرمندانه بازی کردند می توان به تیم رابینز و مرگان فریمن اشاره کرد. فیلم ذهن زیبا درباره ریاضی دانی معروف به نام جان فوریس نش جونیر (راسل کرو) که با آلیشا دوست دوران دانشگاهش ازدواج کرده است و در حال سپری کردن روزهای خوش زندگی اش است. فیلم هفت کفاره در سال ۲۰۰۸ در کشور آمریکا و با هنر نمایی ویل اسمیت در ژانر درام اکران شد.

  • او با بازی در مجموعه تلویزیونی اسمالویل شبکه‌ی سی‌دابلیو، سیدی سینک در Instant Star و لیسا در سریال علمی–تخیلی شبکه ای‌بی‌سی بنام وی شناخته شده‌ است.
  • همکارانش او را متقاعد کردند تا شانس خود را در مدلینگ امتحان کند.
  • داستان فیلم از آنجایی شروع می‌شود که گیل در یکی از شب‌هایی که در شهر پاریس در حال قدم‌زدن است، توسط افراد ناشناسی به مکانی عجیب می‌رود.
  • فیلم آرواره ها به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال 1975 ساخته شده است.
  • ریتا هیورث در سال ۱۹۴۳ با یکی از بزرگترین استعدادهای تاریخ هالیوود یعنی ارسن ولز ازدواج کرد.

برای درک این موضوع فقط کافی است که سری به ابتدای کارنامه‌اش بزنید و سپس فیلم‌های شاخصش را تماشا کنید. از دختر دست و پا بسته‌ی فیلم «روزهای تندر» تا ملکه‌ی فریبکار فیلم «مرد شمالی»، نیکول کیدمن مسیری استثنایی را طی کرده و به جایی رسیده که از سر از فهرستی چنین درآورد. علاوه بر این‌ها او به خاطر فیلم «ساعت‌ها» موفق شده که اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند، گرچه بازی او در نقش زنی شکننده در فیلم «داگویل» لارس فون تریه را بهتر می‌دانم. کمتر بازیگری در تاریخ سینما و بین بازیگران زن هالیوود می‌تواند با کاریزمای خود، تمام پرده را مانند باربارا استنویک تحت تاثیر قرار دهد. مهم نبود که فیلم بر پرده یک کمدی اسکروبال پر سر و صدا یا شوخ و شنگ چون «آتیش پاره» باشد یا یکی از تلخ‌ترین فیلم‌های تاریخ یعنی «غرامت مضاعف».

  12 تا از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی برترین فیلم های کمدی تاریخ ایران جوان ایرانی

شش مرد مریض (Six Men Getting Sick)

فیلم «کازابلانکا» شاید مشهورترین فیلم در لیست بهترین فیلم های عاشقانه باشد، فیلمی که همیشه از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما به حساب می‌آید. در زمان جنگ جهانی دوم، ریک کاباره‌ معروفی در شهر کازابلانکا در مراکش دارد. کازابلانکا محل مهمی در دوران جنگ است، محلی که بسیاری از پناهجویان از اروپا به آنجا گریخته‌اند و در آرزوی مجوز خروجند تا از آنجا به امریکا پناه ببرند. در یکی از شب‌ها ریک در کاباره‌اش عشق قدیمش، لیزا را می‌بیند، زنی که قرار بود با هم از پاریس فرار کنند اما در لحظه آخر ریک را تنها می‌گذارد. لیزا همراه همسرش ویکتور است، یکی از مبارزان علیه فاشیسم که گشتاپو به دنبالش است. حالا ریک، لیزا و ویکتور درگیر یک مثلث عشقی شده‌اند و جنگ وضعیت را برای هرسه آن ها پیچیده‌تر هم کرده است.

کدام بازیگران بیشترین تعداد اسکار را کسب کرده‌اند؟

جولیا اورموند در نقش ویوین لی، همسر لارنس اولیویه و یکی از بازیگران بزرگ تاریخ سینما نتوانسته بود خودی نشان بدهد. در یک چرخه به استفاده دوباره از همان آدم هایی رسیده که زمانی هالیوود را به اوج رسانده بودند. در این مقاله می خواهیم به معرفی ۱۰ تا از بهترین مردان تاریخ هالیوود بپردازیم. شاید لیست کمی سلیقه ای انتخاب شده باشد ولی دیگه فکر نکنم از این بازیگر ها پروو تر و بهتر باشد.

بهترین مینی سریال های دیدنی چند سال اخیر – معرفی، داستان کلی و بازیگران آنها

جیمز تاکنون موفق به‌حضور در فیلم‌های بسیار موفقی شده که درادامه قصد داریم بهترین آن‌هارا به‌شما عزیزان معرفی کنیم. این بازیگر تاکنون 1بار توانسته نامزد اُسکار شود اما از دریافت آن باز مانده. دنزل در کارنامه خود 2 جایزه اُسکار و 3 جایزه گلدن گلوب را به ثبت رسانده و از موفق‌ترین چهره‌های آمریکایی-آفریقایی محسوب می‌شود.

  دانلود فیلم های امین حیایی ویپو فیلم