گلشیفته فراهانی و نگاهی به همه فیلم های ایرانی و خارجی او مالتینا بلاگ

گلشیفته فراهانی و نگاهی به همه فیلم های ایرانی و خارجی او مالتینا بلاگ

از بستگان معروف او می توان به عمویش، بازیگر کلینت هاوارد، و پدربزرگ و مادربزرگش، بازیگران رنس هاوارد و ژان اسپیگل هاوارد اشاره کرد. او همچنین دارای دو خواهر دوقلوی کوچکتر به نام‌های جوسلین و پیج هاوارد، متولد ۱۹۸۵، و یک برادر، رید هاوارد، متولد ۱۹۸۷ است. پیرس برازنان بازیگر مشهور ایرلندی است که به دلیل بازی در نقش جیمز باند معروف شد. او هم یکی دیگر از سلبریتی‌ های خوشتیپ مرد حاضر در گلدن گلوب بود.

  • او تا همین جا هم کارش را به خوبی انجام داده، نامش را در تاریخ سینما ماندگار کرده و تبدیل به یکی از نمادهای همیشگی دهه‌ی پر جنب و جوش هفتاد میلادی شده است.
  • درمیان اسامی حاضر در فهرست بهترین بازیگران مرد هالیوود جیمز دین در زمان مرگش از تمام آن‌ها سن کم‌تری داشته است.
  • داستان درباره ماموری است که در یک حادثه سقوط هلیکوپتر، حافظه خود را از دست داده.
  • فیلم بیگانه محصول ۱۹۷۹ قطعا فیلم ترسناکی است اما ویور مهارت‌های اکشن خود را در این فیلم به رخ همگان کشید.
  • به عبارت دیگر ، فیلم پادشاه یک حماسه برجسته تاریخی با بازی های فوق العاده، فیلم برداری زیبا و دکور صحنه دیدنی است.

بر اساس گزارش ورایتی این بازیگر برای حضور در Don’t Look Up اندکی بیش از هم‌بازی‌اش جنیفر لاورنس و در حدود ۳۰ میلیون دلار دریافت کرده است. داستان فیلم درباره دو مرد است که بعد از به هوش آمدن متوجه می شوند در جایی ناآشنا در زنجیر زندانی شده اند و تنها راه خلاص شدن شرکت در بازی مرگ و زندگی می باشد که فردی ناشناس طراحی کرده است. فیلم درباره رگان دختر نوجوان یک بازیگر موفق است که با بازی با تخته ویجا در زیرزمین خانه پای مهمانی ناخوانده و شرور را به زندگی شان باز می کند و داستان حول و حوش تلاش مادر و مراسم جن گیری برای نجات دختر می چرخد. این فیلم دوران و زندگی مجسمه ساز مشهور ایتالیایی یعنی میکل آنژ بلو بوناروتی را به تصویر می کشد. گلاور کارهای زیادی انجام داده است و از جمله بازیگر، رپر، نویسنده، خواننده، تهیه کننده بوده است اما او بیشتر به موسیقی اش معروف است (تحت نام Childish Gambino) و نقشش در سریال آتلانتا.

  بایگانی‌های نقد و بررسی فیلم ایرانی مووی مگ

کاراکتر برتر تاریخ سینما که فراموش نخواهند شد

البته چان ثابت کرده که توانایی حضور در آثار جدی (نظیر فیلم The Foreigner) را نیز دارد. جکی چان نیز در این فیلم با هیجان و انرژی که از او سراغ داریم ظاهر نمی‌شود. این تجربه جکی چان در سینمای آمریکا را نمی‌توان با فیلم های دیگر جکی چان مقایسه کرد و در نهایت، این فیلم را در انتهای لیست فیلم های جکی چان قرار می‌دهد.

پرضررترین فیلم‌های تاریخ سینما

چند سال قبل از آن، در سال ۱۹۸۹، او برای بازی در نقش سارا توبیاس در فیلم «متهم» (The Accused) جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. هافمن بیشتر به‌خاطر بازی در نقش قهرمان‌های آسیب پذیر و شخصیت‌های سرخورده مشهور است. او ازبهترین بازیگران ادوار مختلف سینما بوده و حضور او در چنین لیست‌های موجب افزایش اعتبار آن لیست می‌شود. داستین تاکنون موفق به کسب ۲ جایزه اُسکار بهترین بازیگر مرد شده و درکنار آن ۱ جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد نیز دارد.

پدرخوانده که یکی از مورداحترام‌ترین فیلم‌های تاریخ است، به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما هم شناخته می‌شود. پیش از این، هیچ فیلمی داستان زندگی گروه‌های خلافکار و گنگسترها را این‌چنین و از زاویه‌ دید خود این افراد، به‌نمایش نگذاشته بود. در این میان برخی بیش‌ از دیگران لایق این عنوان هستند، اما تاثیر ماتریکس را بر سینمای اکشن قرن بیست و یکم نمی‌توان نادیده گرفت. اگرچه نمی‌توان خلق یک زبان بصری جدید را بطور کامل به واچوفسکی‌ها نسبت داد، اما جهان بصری که آن‌ها مجسم کردند آنقدر هیجان‌انگیز و چشمگیر بود که کاملا بدیع بنظر می‌رسید.

  زیبارویان هالیوود: ۱۵ زیباترین بازیگر سینمای کلاسیک خبرنامه