نقد و بررسی سه‌گانه‌ی هابیت The Hobbit آی‌نقد

نقد و بررسی سه‌گانه‌ی هابیت The Hobbit آی‌نقد

بسیاری از شخصیت‌ها به درستی توانایی‌های خود را بروز نمی‌دهند،
تصمیمات عجیب می‌گیرند یا آن قدر که باید و شاید به نمایش گذاشته نمی‌شوند. طرفداران سریال گیم آف ترونز، مدت زیادی در انتظار پخش شدن آخرین فصل این سریال یعنی فصل هشت بوده‌اند. تک تک قسمت‌های فصل هشتم
گیم اف ترونز امتیازات پایینی از منتقدان و مخاطبان گرفتند و درمجموع این فصل ضعیف‌ترین فصل سریال در وب‌سایت
IMDB شناخته شد. اجازه دهید به نقد و بررسی فصل هشتم Game Of Thrones به طور کوتاه بپردازیم و خودمان
را به جای منتقدان قرار دهیم.

  • در اینجا رینیرا فرصت این را پیدا کرد تا خودی نشان دهد و بینندگان به چشم یک قهرمان به او نگاه کنند.
  • ما در قسمت اول تنها به 20 کاراکتر از بازیگران گیم اف ترونز اشاره کردیم.
  • در دیگر اخبار پیرامون سریال اصلی بازی تاج و تخت، امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین اخیرا اعلام کرد که کار فیلم‌برداری نقش او در فصل آخر این سریال به پایان رسیده است.
  • از این نظر، دنبال کردن جزییات سریال House of the Dragon آسانتر از بازی تاج و تخت است و از قسمت اول آن، تمام قطعات رو یک تخته واحد و در یک مکان شاخص نشان داده شده و متمرکز می‌شوند.
  • این فصل فقط از شش قسمت تشکیل شده بود که به غیر از قسمت احساسی و شخصیت محور «شوالیه هفت پادشاهی»، هیچ کدام اصلا جالب نبودند.
  • او در همان قسمت اول دچار سکته‌ای ناتوان‌کننده می‌شود، کارش به بیمارستان می‌کشد و فرزندانش را در تقلا برای پرکردن خلا قدرت حاصله، رها می‌کند.
  حسابداری تبریز،آموزش حسابداری در تبریز | آموزشگاه آپادانا تبریز

ناتالی دورمر نقش فردی را بازی کرد که دلسوز و مهربان است و در عین حال می‌تواند با جاه طلبی‌های خود، کاملا بی‌رحمانه با اطرافیان خود برخورد کند. طبق انتظارات طرفداران که جان پسر ریگار تارگریان و لیانا استارک است، تصور می‌شد که او به تخت آهنین برسد، زیرا او از دنیریس قوی‌تر بود. حالا برخی معتقدند افشای میراث جان بی نتیجه بود چون سرانجامی نداشت. به علاوه کنار گذاشتن سیستم وراثتی تاج و تخت هم نمی‌توانست مانع او شود زیرا جان پادشاهی لایق بود. این سریال‌ همیشه راهی برای تهییج طرفدارانش داشت و در مواقعی هم آن‌ها را عصبانی می‌کرد. «۱۰۰ نفر» فراز و نشیب‌های خود را داشت اما به ندرت پیش می‌آید که فصل پایانی مجموعه‌ای به اندازه فصل هفتم این سریال، ناموفق باشد.

در قلمروی هفت اقلیم، سرزمین خیالی سریال بازی تاج و تخت

در حالی که رازهایش او را گرفتار می‌کردند، اما قبل از آن به‌ دلیل دشمنی با دنریس آینده او در معرض خطر بود. سرسی در ۸ فصل بازی‌ کرد، اما به دلیل مرگ ناشی از حمله دنریس به کینگز لندینگ، نتوانست به آخر سریال برسد. فصل پایانی مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت با قسمتی آغاز شد که از نظر فضای کلی تا حد زیادی به فضای آشنای همیشگی شباهت داشت.

سینما در دستان سیا در جنگ‌سرد

لحظاتی از نقشه‌ریزی شخصیت‌ها حین چرخیدن دوربین به دور آن‌ها، تا برخورد یک هواپیمای غول‌پیکر با یک ساختمان با موسیقی مهیجی همراه شده است، و موسیقی متن باعث شده این فیلم حتی در لحظات توضیح داستان، خوش‌ریتم و مهیج به نظر برسد. فیلمبرداری استادانه، نقش‌آفرینی‌های ماهرانه، و موسیقی متن برجسته خیلی خوب داستان خوش‌ریتم فیلم را تکمیل می‌کند. این شاهزاده کوچک و بدذات هیچ وقت پادشاه نشد اما به خوبی با اعصاب و روان مخاطب بازی کرد. جک گلیسون با بازی این نقش عجیب و شرور، برای همیشه در ذهن طرفداران ماندگار شد. هودور عزیز ما، خدمتکار وفادار خاندان استارک یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های سریال بود که مرگ غم انگیزش هیچ وقت از خاطرمان نمی‌رود.

  بهترین فیلم های انگیزشی سینمای جهان +۴۰ عنوان با پخش آنلاین » جادوی باور

نقد و بررسی انیمه نام تو (your name)؛ جلوه خداوند در بهترین انیمه سینمایی ژاپن

مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. این حقیقت که برن در آن زمان تنها حدود هفت سال سن داشت همراه با به تصویر کشیده شدن رابطه ی شنیع جیمی و سرسی برای بسیاری از تماشاگران خارج از تحمل بود. البته این صحنه در مقایسه با صحنه های غیرمنتظره دیگر فصل اول در اپیزودهای بعدی بسیار نیز قابل تحمل تر بود. بازی مایکل مک‌الاتون در نقش روس بولتون کمی محافظه‌کارانه‌تر از برخی از شروران رنگارنگ در سریال بود. او نقش روس را در قالب مردی سرد، آرام و حسابگر بازی می‌کرد که به خاطر ضربه چاقو به قلب راب استارک در عروسی سرخ برای همیشه در خاطر خواهد ماند.