نقد فیلم و نقد سریال‌‌های مطرح جهان به‌همراه اخبار سینما

نقد فیلم و نقد سریال‌‌های مطرح جهان به‌همراه اخبار سینما

اکران این فیلم به دلیل فیلم‌نامه‌اش، تا سال ۱۴۰۱ ممنوع بود. این فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم جدایی نادر از سیمین که با بودجه 500 هزار دلاری ساخته شده بود، حدود 24 میلیون دلار فروش کرد. اینجا بدون از اولین ساخته‌های بهرام توکلی هست و هنوز هم بسیاری از مردم آن را در لیست ده فیلم برتر ایرانی قرار می‌دهند.

  • دوستداران ژانر علمی تخیلی هم می‌توانند معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی نظیر بلید رانر محصول 1982، ماتریکس محصول 1999، بیگانه محصول 1979، اینسپشن محصول 2010 و سایر فیلم‌های این ژانر را در لی‌لی‌مگ بخوانند (اطلاعات بیشتر).
  • البته در مورد مرگ تختی تا به امروز هیچ کدام از فرضیه ها (خودکشی یا قتل به دست ساواک) تایید نشده .
  • فهرست قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای از مثبت‌ترین و منفی‌ترین‌ها انتخاب شده است.
  • برخی از دنبال کنندگان فیلم‌های سینمایی، طرفدار یک یا چند بازیگر مشهور هستند و فیلم‌های آنها را دنبال می‌کنند.

آن‌ها به طور کلی تلاش می‌کنند تا از دید مخاطبان، فیلم‌ها را ارزیابی کنند و توجه خوانندگان را به فیلم‌های جدید را جلب کنند. به نظر شما بهترین فیلم ترسناک ترکی کدام عنوان است؟ این فیلم‌ها بر خلاف سریال‌های ساخت این کشور، چندان شناخته شده نیستند. در این مطلب قصد داریم مروری بر 31 فیلم ترسناک ترکیه ای برتر داشته باشیم.

  معرفی بهترین فیلم های امین حیایی بازیگر سینمای ایران مجله عصر پاییز

One thought on “نقد و بررسی بهترین فیلم های منتشر شده 2022 + (معرفی بهترین فیلمهای ”

مهدویان در پنجمین فیلم سینمایی‌اش، داستانی واقعی در دل حادثه را روایت می‌کند که سرگذشت زندگی فردی بنام «قادر مولان پور» است. قسمت نهایی و اصلی‌اش هم داستانی‌ است که جدیدی به آن بچه می‌گوید که به نظر تمامش درست بود. به هر حال این کشف و شهودِ جذاب در شخصیتِ یک مامور اطلاعات برای مخاطب جذاب بود. در واقع سکانس ابتدایی در تلاش است تا نشان دهد که در حقیقت با نجات یک انسان ما تمام جهان را نجات خواهیم داد، اما این روایت به بدترین شیوه‌ ممکن به تصویر کشیده شده است.

فیلم جدید ایرانی شادروان

اگرچه فیلم نامه این فیلم سینمایی ایرانی به پای آثار قبلی قاسم خانی نمی رسد، اما امضای خودش را دارد و گیرا است. هر چند که اگر سریال پژمان را دیده باشید تصدیق خواهید کرد، خوب بد جلف ادامه پژمان است! انتخاب حمید فرخ نژاد و البته نسیم ادبی و ویشکا آسایش از هوشمندانه ترین و البته غیر منتظره ترین قسمت های فیلم است. بیشتر قسمت های طنز فیلم تکه پرانی های متعدد دو شخصیت سام و پژمان است.

نقد و بررسی فصل اول سریال «Mindhunter» موشکافی شکارچی ذهن

جلوه‌های ویژه چَشم‌نواز، بازی‌های تکنیکال‌‌، سناریوی روان و پر رمز و راز و پر پیچ و خم، کارگردانیِ ریتمیک و پر تمپو و استعاره‌ها و کنایاتِ سیاسی و بینشِ جامعه‌شناختیِ عمیق تنها بخش کوچکی از نکات مثبت این فیلم است. شما می‌توانید داستان او را با تغییراتی که مخصوص به خودتان است هرجایی بازگو کنید، و از مت ریوز و تیم نویسندگیش بهتر باشید. اما فیلم بتمن 2022 همچنان می‌تواند شما را در حال و هوایی خاص و پر از شگفتی قرار دهد؛ چرا؟ نقد و بررسی کامل این فیلم را از لینک زیر دنبال کنید. او که در دم و دستگاهِ مافیایِ پدرش زیر سایه فرانسیس مانده سعی دارد به هر نحو خودش را نشان دهد و آن شش گلوله را جبران کند. ریچ نماینده‌ی آقازاده‌هایی است که خودشان هیچ ندارند بجز نام پدرِ جانی و شارلاتان‌شان و با پرسه زدن و نشان دادن بی‌عرضگی‌شان آبروی نداشته پدرشان را می‌برند. بازی رنگ و زنگ و نقش و نگار و کنتراست‌های دراماتیک و ازدحام و تنوع در تنالیته رنگ‌های به کار رفته و کارکردِ خوب آن در جهت هرچه بیشتر فانتزی کردن و دراماتیزه کردن فیلم هم از ویژگی‌های خوب کارکردی اثر است.

  12 تا از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی برترین فیلم های کمدی تاریخ ایران جوان ایرانی