نقد فیلم ها و سریال های ایرانی فیگار

نقد فیلم ها و سریال های ایرانی فیگار

ما در طول ساختار روایی این فیلم سعی می‌کنیم که به یک سوال جواب دهیم… آیا او استعداد خود را در زمینه‌ی شکار یک موجود بیگانه یا ناشناخته ثابت می‌کند؟ در واقع، نارو تنها کسی است که می‌داند موجودی ناشناخته در حال کشتن حیوانات و انسان‌ها است. برای محافظت از قبیله خود، او باید آن چیز را کشف کند و هستیش را ساقط کند. رنگ‌بندی (معرفی و تحلیل فیلم هایی که تئوری رنگ ها را زیر و رو می‌کنند) فضای جنگل، با رنگ‌بندی که در فضای شهری وجود دارد، کاملاً متضاد یکدیگر هستند که باز هم نبوغ کارگردان، در نور‌پردازی را به تصویر می‌کشد.

  • به عنوان مثال فیلم فروشنده، فیلم پرفروش ایرانی شبی که ماه کامل شد، فیلم متری شیش و نیم و ده ها فیلم دیگر از بهترین فیلم های ایرانی در imdb محسوب می شوند.
  • سریال کره ای ضربان قلب درامی کمدی – رمانتیک و فانتزی است که داستان یک خون آشام از دوران چوسان را روایت می‌کند که به شدت می‌خواهد انسان شود و با زنی بی‌احساس از دوران مدرن ملاقات می‌کند.
  • اما مسئله این است که فیلم Guardians of the Galaxy و یا حتی قسمت سوم فیلم ثور، جزو کمدی‌ترین آثار مارول بودند.
  • سه بازیگر اصلی آن موفق به دریافت جایزه شدند و خود فیلم نیز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی این جشنواره از آن خود کرد.
  • فیلم ایرانی بچه‌های طوفان در اسفند امثال بر روی پرده سینما رفت و خیلی زود نظر منتقدان را به خود جلب کرد؛ اما متاسفانه از سوی مخاطبان با استقبال خوبی روبرو نشد و در گیشه نیز نتوانست به فروش بالایی دست یابد.
  مدل شلوار جین مردانه عید 2023 مدل های شوار جین مردانه و پسرانه 2023 | behtarin-kharid

اما خب به واسطه تئاتری بودنِ ایشان ما در طول فیلم‌ بسیار با مولفه و المان‌های تئاتری موجه هستیم. مقصودم اجرای تئاتر محیطی توسط ناصر نیست، بل‌که برخی میزانسن‌ها و بازی‌های تمام بازیگران از اصغر پیران (رئیس) گرفته تا خود ناصر است. این غلام سراسر تئاتری بازی‌ می‌کند و اصلا به دوربین توجه ندارد. به اصطلاح رخ نمی‌دهد و خب این قابل بحث است، از طرفی ممکن است خوب باشد و از طرفی بد. تقریبا تمام فیلم علفزار در یک دادسرا می‌گذرد، فضایی که نمی‌دانم تا امروز گذرتان به آن خورده و یا نه اما دو ساعت ماندن در راهروهای آن، صبر ایوب می‌خواهد. این فضاها پر از پتانسیل برای داستان نویسی و فیلمنامه نویسی هستند و تا امروز تنها موضوعاتی مانند قصاص مورد توجه فیلمسازان ایرانی قرار گرفته است.

تحلیل و نقد فیلم Heat 1995؛ کاوش حقیقت

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‎‌اند می‌توان به پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی و مینو شریفی اشاره کرد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم شنای پروانه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، آبان عسکری و پانته‌آ بهرام اشاره کرد. معمولا فیلم‌های مستند و یا زندگی‌نامه با استقبال و واکنش خوبی از طرف منتقدان روبرو می‌شود؛ هرچند این موضوع برای فیلم عنکبوت بسیار متفاوت بود.

نقد و بررسی فیلم مرگ بر روی نیل

ما همچنین با گیل آشنا می‌شویم که درخشش و اعتماد به نفس او تثبیت شده، و نقش برجسته‌تری را در دانشگاه می‌پذیرد. «استاد» دو داستان فرعی با این شخصیت‌ها خلق می‌کند و به آرامی آن‌ها را کنار هم در جریان قرار می‌دهد. در این فیلم تلاش شده تا زامبی‌ها متفاوت نسبت به نسخه کلاسیک و تبدیل به کلیشه شده خود باشند. همچنین آن‌ها بسیار خشن هستند و خشونت از ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌باشد. آن‌ها خیلی چهره و قیافه عجیب و غریبی ندارند و بسیار شبیه به انسان‌های معمولی هستند.

  بهترین سریال طنز ایرانی: لیست بهترین سریال های خنده دار ایرانی پلازا

فیلم درباره الی … (

ما در پلازامگ به نقد و بررسی فیلم و سریال های پربازدید خارجی و حتی معرفی بسیاری از فیلم و سریال های آماده اکران می پردازیم. همچنین در این مجموعه علاقه مندان به فیلم و سریال های ایرانی را نیز فراموش نکرده ایم و به بررسی و نقد فیلم و سریال های ایرانی جدید و قدیمی نیز خواهیم پرداخت. معرفی فیلم های برتر و آشنایی با جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان، یکی از مهمترین علایق و سرگرمی‌های فیلم‌بازها محسوب می‌شود.