نقد سریال Tribes of Europa پرتره‌ای مُدرن از بازی تاج و تخت

نقد سریال Tribes of Europa پرتره‌ای مُدرن از بازی تاج و تخت

آنها با 9 ساعت نشستن روی صندلی و انجام انواع و اقسام گریم ها روی صورت شان به شکلی که دیده می شوند در می آمدند. بهترین تعریفی که می‌توان از «خاندان اژدها» کرد شباهت زیاد آن به «بازی تاج و تخت» است. پویایی روایی و شخصیت‌های درون آن به خوبی طراحی شده‌اند، به ویژه اسمیت که در نقش یک شخصیت خون‌خواه، عملکردی بسیار رضایت‌بخش دارد. بدون شک یورون گریجوی یکی از منفورترین شخصیت های سریال بازی تاج و تخت است که همین حد تنفر از این کاراکتر دامن‌گیر بازیگر ایفاکننده این نقش نیز شده است. پیلو آسپیک بازیگر نقش یورون گریجوی جزو منفورترین بازیگران گیم اف ترونز محسوب می‌شود.

  • با این حال، مسأله این است که تقریبا هیچ نتیجه‌ای برای تمام این رمز و رازها حاصل نشد.
  • در شروع ماجراهای سریال است که گروهی از نگهبانان شب در حین گشت زنی به وایت واکرها برمی خورند.
  • هنگامی‌که نام بازی تاج و تخت به میان می‌آید، این اسامی تنها قطره‌ای از دریای فهرست بازیگران سریال است.
  • این مجموعه برای ۳ فصل از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ منتشر شد و سپس فیلمی برای آن در سال ۲۰۱۴ تولید گردید.
  • هیام عباس که نقش مارسیا را جلوی دوربین برده یک بازیگر و کارگردان فلسطینی است.

مفاهیم فلسفی ای که قصد بیانش رو داره هم تا اینجا زیادی شعارگونه به نظر میرسه و بیان نسبتا صریحشون یکم توی ذوق میزنه. در واقع قسمت عمده‌ای از این سریال پیرامون دو شخصیت مادر و پدر با بازی کالین و ابوبکر سلیم می‌گذرد و در همین راستا بازی‌های این دو عامل اصلی سریال است. سلیم به عنوان پدر بسیار قدرتمند است، او یک اندروید با تمام ناامنی‌ها و احساس عدم کفایت است. بدون شک بازی ابوبکر سلیم نیز در سریال کاری درخشان در زمینه بازیگری است.

  گلشیفته فراهانی و نگاهی به همه فیلم های ایرانی و خارجی او مالتینا بلاگ

زمان انتشار سریال shadow and bone

همچین این گیم پلی باز با ارائه زمان مناسب برای استراحت بازی‌باز و بسط و پرداخت شخصیت ها کاری کرده که بخش دوم، هر چند که خطی است، بتواند درخشان و زیبا ظاهر شود. این سبک شاید به مذاق تمام افراد خوش نیاید اما باید گفت که توانسته به طور کامل در خدمت داستان باشد و از طرفی هم تجربه منحصر به فردی را در سری فاینال فانتزی بسازد. از سوی دیگر بازی به لطف طراحی محیطی بی نظیرش می تواند دنیایی به شدت تخیلی و فانتزی را باور پذیر کند. به گونه ای که مخاطب می تواند ساعات بسیاری را در این دنیای عظیم، پرجزییات و زیبا صرف کند و به هیچ وجه دچار دلزدگی و خستگی نشود.

تاریک امیر تکین: “فینال بی صداقت را در خدمت سربازی تماشا کردم”

این صحنه تکان دهنده به خوبی شخصیت تایوین لنیستر را به شما معرفی می‌کند. سریالی پر آوازه با سر و صدای بسیار که سوژه بسیاری از رسانه ها در زمان انتشارش شد و نمرات خوبی را از منتقدین دریافت کرد. این مجموعه نیز همانند اسپارتاکوس، زندگی پر آشوب و سخت گلادیاتورها در رم باستان را برایمان بازگو میکند و پر از نبرد ها و سکانس های اکشنی است که شما را سرگرم کند. این مجموعه هم در تصویر برداری و هم در روایات تاریخی، واقعگرایانه تر از اسپارتاکوس است.

این مجموعه که با الهام از مجموعه رمان و بازی های رایانه ای موفق ویچر ساخته شده است، در سال 2019 با فصلی جذاب و پر از جزئیات داستان خود را آغاز کرده و بینندگان بسیاری را جذب خود کرد. انتظارات از این سریال بسیار بالا بود و البته تاکنون نیز این انتظارات در حد خوبی برآورده شده اند. برای نمونه به آن مسابقه‌ای که به نام پسر متولد نشده پادشاه ویسریس انجام می‌شود، فکر کنید!

  12 تا از بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی برترین فیلم های کمدی تاریخ ایران جوان ایرانی