نقد سریال House of the Dragon قسمت اول

نقد سریال House of the Dragon قسمت اول

او بازیگر پرکاری است و در فیلم‌هایی چون منطقه آزاد (Free Zone) ساخته عاموس گیتای، مونیخ (Munich) اثر استیون اسپیلبرگ و مرزهای کنترل (The Limits of Control) به کارگردانی جیم جارموش به ایفای نقش پرداخته است. مرد میلیاردر و گستاخی که بیش از توجه به فرزندانش بر کسب‌وکارش متمرکز است و با همسر سومش مارسیا ازدواج کرده. برایان کاکس بازیگری اسکاتلندی است و بابت همکاری‌هایش با رویال شکسپیر کامپنی و تئاتر ملی سلطنتی مورد توجه قرار گرفت.

  • به همین جهت این بار مکس پس از سه سال به سراغ جک می رود تا او را مجاب کند که به کار بازگردد و دنیا را نجات دهد اما..
  • روایت سگی مهربان با جثه ای بسیار بزرگ به نام باک که در خانه ای گرم و نرم زندگی میکند.
  • خیانت دکتر یوه از روی ترس و اجبار بود، یا باید به اربابش خیانت می‌کرد، یا باید اجازه می‌داد هارکونن‌های وحشت‌انگیز هر بلایی که می‌خواهند سر همسرش دربیاورند.
  • اپیزودی که در آن ند استارک (Ned Stark) اعدام می شود “Baelor” نام دارد و نهمین قسمت از فصل اول سریال است.
  • بازی بازیگران معروفی چون کونگ یو و  ژانر علمی تخیلی و اکشن سبب شده تا سوبوک مورد پسند افراد زیادی قرار بگیرد.
  • او مجبور بود برای هر سکانسی که بازی می کند، ساعت ها زیر دست گریمور بنشیند تا مقدار زیادی پروتز و مو روی صورت و بدنش بچسبانند.
  آخرین خبر پنج فیلم ایرانی پرفروش و زیبای سال ۱۴۰۰

اگر ما به عنوان بیننده نتوانیم در اعماق عشق بین شخصیت‌های مرکزی شناور شویم، در ادامه چگونه می‌توانیم با این احساسات سرد کنار بیاییم؟! آیا فقط به دلیل خانواده بودن آن‌ها می‌شود با احساسات عاطفی کنار آمد؟! شما به عنوان یک سازنده باید حداقل دو یا سه قسمت برای ساخت و پرداخت شخصیت هزینه کنید و سپس می‌توانید بقیه وقت را برای رنج و جنبه‌های مرموز داستان صرف کنید.

پاسخ به سوالات متداول شما درباره بهترین فیلم های ماجراجویی و مهیج

در ادامه قصد داریم در این مقاله از بخش نقد فیلم و سریال ماگرتا به نقد و بررسی فیلم تنت ، Tenet نولان بپردازیم. او تا پایان فصل هشت بر عهدی که با کاتلین استارک بست، ماند و از فرزندانش مراقبت کرد. رابطه عاطفی برین و جیمی لنیستر یک از جذاب‌ترین خطوط روایی گیم آف ترونز بود که جنبه لطیف و دوست‌داشتنی برین را نمایان کرد. شاید با خود فکر کنید که غیر ممکن است یک نویسنده بتواند این رمان را به اتمام برساند، ولی اینگونه نیست.

۱. تاج و تخت آهنین (که با تاج و تخت سریال بازی تاج و تخت متفاوت است)

خانواده لنیستر می‌توانند در مدت کوتاهی ۶۰هزار مرد جنگی را روانه نبرد کنند که مجهزترین ارتش وستروس است هرچند تعداد افراد ارتش خانواده تایرل از آنها بیشتر است. تنها راهی که واریس می‌توانست از تعاملاتش با ند چیزی به دست آورد این بود که او را از اعدام نجات دهد و به عنوان یک متحد قدرتمند حفظ نماید و جایش  را با یک طرفدار عوض کند. فیلم میان ستاره ای به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان و با بازی متیو مک کانهی در ژانر ماجراجویی محصول سال 2014 میلادی است. گروهی از فضانوردان برای رفتن به نقطه ای دور در فضا مجبور میشوند از طریق کرم چاله سفر خود را کوتاه تر کنند تا زودتر بتوانند راهی برای بقا بشر پیدا بیابند. داستان گیرا و جلوه های بصری بی پروا همراه با نقش آفرینی کاراکترهای همه فن حریف در کنار کارگردانی یواخیم رونینگ و اسپن سندبرگ که این فیلم را به اثری با ارزش تبدیل کرده است. آنها راهی جنگل های آمازون میشوند و همچنان که در اعماق آن پیش میروند دسترسی به کمک غیر ممکن میشود.

  بهترین فیلم های ایرانی؛ لیست 25 فیلم سینمایی برتر ایران که باید ببینید

در این زمینه از قبل نیز این خبر گزارش شده بود که گرچه فصل آخر این سریال قرار است تنها در ۶ قسمت پخش شود، ولی هر قسمت از این فصل بسیار طولانی و به اندازه یک فیلم سینمایی کامل طول خواهد داشت. اولین قسمت از قسمت‌های جنگی «بازی تاج و تخت» که بینندگان با آن‌ها آشنا می‌شوند یکی از موارد مهم برای تماشای مجدد قبل از «خاندان اژدها» است. برنده این نبردها صاحب کینگز لندینگ خواهد شد که جایگاهی ویژه در خاندان اژدها دارد.