لیست قطعی بهترین مستندهای دنیا در 40 سال اخیر+ لینک دانلود سازی ها

لیست قطعی بهترین مستندهای دنیا در 40 سال اخیر+ لینک دانلود سازی ها

در همین حین، یک پرستار در بیمارستان وجود دارد که همیشه به بیماران برای حل مشکلات روحی خود کمک می‌کند. به همین دلیل است که می‌توانیم این فیلم را جزو غم انگیز ترین فیلم های جهان 2022 محسوب کنیم. سریال «قهرمان» روایت گر داستان زندگی بوکسور جوانی به اسم «کافکاس» است که درست زمانی که داشت آینده ی درخشانش را رقم میزد، دچار مشکلاتی در زندگی اش میشود و ناچارا با رینگ بوکس خداحافظی میکند. اما پس از گذشت چندین سال، او دوباره به خاطر پسرش «گونش» به رینگ مسابقات برمیگردد. سریال محافظ اولین سریال ترکی شبکه نتفلیکس است که با استقبال بالای مخاطبین روبه‌رو شد. سریال محافظ مورد توجه منتقدین قرار گرفت و برنده چندین جایزه در جشنواره‌های بین‌المللی شده است.

  • انتشار این سریال خوب ایرانی در ابتدا با دستور قضایی متوقف شد، اما سرانجام در 3 دی 1399 از شبکه نماوا پخش شد.
  • این فیلم شاید دارای صحنه‌های کلیشه‌ای باشد؛ اما به‌خوبی نشان داده حضور یک شخص چگونه می‌تواند زندگی دیگری را تغییر دهد.
  • انیمه‌ها بیشتر روی قشر بزرگسال تمرکز دارند؛ اما انیمیشن تنوع بیشتری در این زمینه دارد.
  • این انیمیشن سریالی نتفلیکس داستان یک نابغه مردم گریز به نام ریگان ریدلی را روایت می‌کند که به همراه تیم ناکارآمدش، توطئه‌های جهان را از دید مردم پنهان می‌کنند.

این انیمه عاشقانه سریالی درباره زمانی است که هوش مصنوعی بر زندگی بشر برتری یافته است. در این میان رباتی به نام اندروید که دقیقا شبیه انسان طراحی شده‌ است، علیه بشریت طغیان می‌کند. نخست قرار بود این نوع ربات‌ها در خدمت بشریت باشند اما با بروز مشکلات فنی آن‌ها ماهیت خود را از دست داده و با خشونت به انسان‌ها حمله می‌کنند.

  HEM RO Duplex desalinator, series 30-80 | United Bluerise

سریال ایرانی ملکه گدایان

محسن با کتیبه به 24 سال بعد رفت و آن‌جا عاشق دختری به نام هما می‌شد. این جایگزینی از محبوبیت سریال نکاست و سریال نرگس همچنان یکی از پربیننده‌ترین سریالهای تلویزیونی برتر ایرانی باقی ماند. او در مسیر رسیدن به معشوق، مقابل حکومت می‌ایستد و در این راه جان خود را از دست می‌دهد. فیلمنامه درخشان، موسیقی تاثیرگذار و فاخر و بازی‌های درجه یک باعث شد شب دهم یکی از ماندگارترین و بهترین سریال های ایرانی تاریخ تلویزیون ایران شود. فیلمنامه زیر آسمان شهر، از بهترین سریالهای ایرانی تلوزیونی ، را رضا عطاران و سروش صحت می‌نوشتند و ماجراهای مختلف چندین خانواده بود که در یک ساختمان با هم زندگی می‌کردند. مخاطب بالای زیرآسمان شهر سبب شد که فصل‌های دوم و سوم آن هم ساخته شود، اما فصل سوم بسیار ضعیف از آب درآمد و دیگر ادامه این سریال ساخته نشد.

سه میمون – Üç Maymun

ازجمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به مارکو داموره، فورتوناتو چرلینو، سالواتوره اسپوزیتو، ماریا پیا کالتسونه، مارکو پالوتی و کریستیانا دل‌آنا اشاره کرد. سریال Dark یکی از بهترین سریال های جهان است که در لیست کاندیدها حضور داشت ولی به دلیل پخش تنها 1 فصل از سیر داستانی خود زیاد شایسته حضور در این لیست نبود، ولی با پخش فصل دوم شایستگی خود را به طور کامل اثبات کرد. از نمونه های دیگر سریال هایی با این وضعیت می توان Taboo را اسم برد که با توضیح نصفه نیمه در مورد روند داستان و معرفی شخصیت ها به پایان رسید و تا پخش فصل دوم و تجزیه و تحلیل آن در این لیست قرار نخواهد گرفت. با آنکه این مجموعه از طرف منتقدان بسیاری مورد تحسین قرار گرفته‌ است؛ اما مخاطبان زیاد از آن راضی نبوده‌اند و بسیاری با ثبت امتیاز یک باعث پایین آمدن نمره آن در بین بهترین سریال های خارجی شدند. بسیاری از بینندگان معتقدند که سازندگان دنیای تالکین را درک نکرده‌اند و داستانی کاملا جدید و جدا از کتاب‌ها ساخته‌اند. شاید سریال ارباب حلقه‌ها ضعف‌هایی داشته باشد، اما قطعا دریچه جدیدی از این دنیای خارق‌العاده به روی ما باز کرده است.

  بهترین فیلم های کریستوفر نولان 【15 اثر بی نظیر نولان تاکنون】

از آنجایی که یکی از ژانرهای سریال، ژانر بقاست، قرار است با دست‌وپنجه نرم کردن این تیم با اتفاقات ناشناخته باشید. قرار است با شرکتی فاسد و دسیسه‌های مختلف روبه‌رو شوید؛ اما مفاهیم دیگری همچون همدلی، زندگی جدید و از بین نرفتن احساسات حتی در محیط منفی هم در سریال Severance دیده می‌شود. اگر به سریال‌های روان‌شناختی علاقه دارید، به‌هیچ‌عنوان تماشای سریال جدایی را از دست ندهید. سریال نیلوفر سفید جزو سریال‌هایی نیست که تماشای آن‌ها تنها پیشنهاد شود؛ بلکه یکی از سریال‌هایی است که باید آن را تماشا کنید. این سریال در قالب کمدی طنز خیلی واضح اختلاف طبقاتی و تبعیض قدرتی میان افراد را به تصویر می‌کشد.