لیست بهترین فیلم کمدی ایرانی ؛ دانلود بهترین آثار کمدی ایرانی دهه های اخیر پلازا

لیست بهترین فیلم کمدی ایرانی ؛ دانلود بهترین آثار کمدی ایرانی دهه های اخیر پلازا

داستان در مورد خلاف‌کار خرده پایی است که در یک حادثه پای خود را از دست داده و با پای مصنوعی روزگار می‌گذراند. پس از اینکه از دوستش می‌شنود، ریس یک آسایشگاه جانبازان جنگ (که از قضا خانوم نیز هست)، نذر کرده تا با یک جانباز ازدواج کند، تصمیم می‌گیرد خودش را به جای جانباز جنگ تحمیلی جا بزند. این جعل هویت برای او دردسرهای زیادی در بر دارد، از جمله اینکه گروهی از منافقین نیز او را با یک فرمانده عالی رتبه جنگ اشتباه می‌گیرند. تماشای صحنه‌های زیبایی از ترکیه، بازیگران ترک و البته بازیگران ایرانی که حرفی برای گفتن دارند. پرویز پرستویی که کمدی‌های موفقش جایی برای حرف باقی نمی‌گذارد و الناز شاکردوست که همیشه در گیشه موفق بوده است.

  • امین حیایی بازیگر فیلم‌های کما، اخراجی‌ها و سن پطرزبورگ در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ متولد شد.
  • «بوتیک» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شد و گلشیفته فراهانی نیز موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره سه قاره از آن خود کند.
  • کمال تبریزی بعد از فیلم ایرانی خنده دار موفق «لیلی با من است» محصول سال 1374، فیلم «مارمولک» را می‌سازد.
  • به روح پدرم جزو فیلم‌های سینمایی طنز ایرانی محسوب می‌شود که به تهیه‌کنندگی کمال طباطبایی ساخته شده است.
  • با مشاهده این فیلم هنری، لذت خواهید برد و تجربه‌ای بی‌نظیر از صنعت سینما خواهید داشت.
  دانلود فیلم نقد و بررسی سریال بازی تاج و تخت برنامه برداشت آخر

او در ۲۱ سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد. اینستاگرام امین حیایی با ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر فالوور و دنبال کننده هم اکنون ۹۰ پست دارد که آدرس پیج اینستاگرام amin.hayai@ می باشد. همچنین شما عزیزان میتوانید عکس های صفحه اینستاگرام این بازیگر مطرح ایرانی را در این بخش مشاهده کنید. اولین اجرا او در تلویزیون، به سال ۱۳۷۷ و برنامه ای با عنوان اکسیژن برمی گردد. از حسینی تا بحال کارهای ماندگاری را در تلویزیون و سینما دیده ایم.

آلبوم موسیقی امین حیایی

خط داستانی جذاب و پرکشش فیلم همراه با کارگردانی محکم و درخشان بیضایی یک نئونوآر درجه‌یک را سامان می‌بخشد که همچنان و از پس سالهای دراز فیلمی مشابه به گرد پایش نمی‌رسد. نکته جذاب دیگر در مورد «سگ‌کشی» فروش بالای فیلم در اکران عمومی بود تا بار دیگر ثابت شود مخاطب سینمای ایران در صورت وجود فیلم خوب به قدر کفایت سره را از ناسره تشخیص می‌دهد. مژده شمسایی نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. مارمولک در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را می‌گیرد. همچنین در هشتمین جشن بزرگ سینمای ایران، تندیس زرین بهترین بازیگر مرد را برای پرویز پرستویی به ارمغان می‌آورد. کمال تبریزی در دهه 90 هم فیلم‌های کمدی‌ای مانند «طبقه حساس»، «مارموز» و «ما همه با هم هستیم» را ساخته است.

فیلم انتشار حرکات خنده‌دار امین حیایی از پشت صحنه یک فیلم سینمایی در سال ۱۳۸۵

امین حیایی دو بار ازدواج کرده ، ساکن لواسان است و در خوانندگی و کافه داری نیز فعال است. نوبت لیلی که مورد دیگری از بهترین سریال های نمایش خانگی محسوب می‌شود، موضوع بسیار جذاب و تازه‌ای دارد که ما نمونه آن را تنها در سریال‌های خارجی دیده بودیم. داستان این مجموعه تخیلی حول محور دختر جوانی به نام لیلی می‌چرخد که ازطریق یک کتاب مرموز متوجه می‌شود که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های خیلی زیادی زندگی کردند. سریال جیران، اثر دیگری که سبکی عاشقانه و تاریخی دارد، شش سال از زندگی ناصرالدین شاه را حکایت می‌کند؛ چهارمین پادشاه قاجار. داستان این مجموعه مربوط‌به دوران بعد از مرگ امیرکبیر و صدر اعظم شدن میرزا آقاخان نوری است. در ابتدای این سریال، شاه با یک دختر روستایی به نام خدیجه خانم تجریشی آشنا می‌شود و خیلی زود به او دل می‌بندد.

  بهترین سریال های شبیه به وایکینگ ها معرفی 15 سریال برتر تاریخی آداروک

امین حیایی و بهرام افشاری روی جلد مجله عکس و پارس نیوز

فیلم طنز ایرانی سگ بند، به کارگردانی مهران احمدی و با بازی بهرام افشاری و امیر جعفری محصول سال 1400روایت دو دوست است که با رویای پولدرار شدن به ارمنستان سفر میکنند. فیلم شادروان در جشنواره فجر در چندین عنوان نامزد دریافت جایزه شده است و توانسته جایزه بهترین چهره پردازی را بدست بیاورد و همچنین با استقبال گسترده مخاطبان مواجه بوده و در گیشه فروش موفقی داشته است. این فیلم یک کمدی موقعیت است که به معضلات اجتماعی و اقتصادی جامعه پرداخته است، یک خانواده پر جمعیت که به شکلی اسفبار دچار فقر هستند و حالا باید از قوم و خویش خود که وضعیت بدتری دارند و پس از مرگ پدرشان سرازیر شده اند پذیرایی کنند. «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» دومین ساخته‌ی داستانی سامان سالور در سال 1384 جلوی دوربین رفت.