فیلم هولناک امین حیایی در غسالخانه امین حیایی از دست رفت

فیلم هولناک امین حیایی در غسالخانه امین حیایی از دست رفت

دارا حیایی نیز در کنار پدر توانسته تا حدودی نقش نوجوان داستان را به درستی ایفا نماید. نوید خام و بی تجربه است و اعتماد به نفس کافی برای انجام هیچ کاری را ندارد و دارا حیایی موفق به ترسیم چنین شخصیتی شده، هرچند که نباید خیلی انتظاری از او داشته باشید. ما در این اثر از بین بهترین فیلم های کمدی ایرانی با شخصیتی به نام رضا همراه می‌شویم. او خلافکاری است که به خاطر سرقت مسلحانه زندانی شده است و همه او را به خاطر توانایی‌اش در بالا رفتن از دیوار، با نام مارمولک می‌شناسند.

  • سریال ساخت ایران ۲ مجموعه تلویزیونی بسیار منحصر به فرد بود که به کارگردانی برزو نیک نژاد به سرانجام رسید.
  • فیلم‌های سینمایی «افراطی ها»، «بچه‌های آسمان»، «شرلوک سقوط رایخن باخ»، «دوئل»، «پادشاه یاغی» و «دردسر مشترک» پنج شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.
  • قابل ذکر است که دو بازیگر مطرح این اثر یعنی  عزت‌الله مهرآوران و سیروس گرجستانی پیش از اکران فیلم درگذشتند.

مدبر در دیدار با حق‌نگر درمی‌یابد که زنی که در فیلم دیده ویدا است که خواهر دوقلوی کیان و همسر حق‌نگر است. داستان «خواهران غریب» درباره نرگس و نسرین دو دختر دبستانی خردسال است که در جشن مدرسه‌ها یکدیگر را می‌بینند و پی می‌برند که خواهران دوقلو هستند. آنان در ادامه درمی‌یابند پدر آهنگسازشان – با بازی خسرو شکیبایی- پیشتر از مادر آنها که خیاطی می‌کند، جدا شده، اما نه پدر و نه مادر این ماجرا را هرگز به آنها نگفته‌اند. در «بایسیکل‌ران» نسیم -با بازی محرم زینال‌زاده- پناهنده افغانی‌ست که به پاکستان پناه برده است. نقره، همسر او سخت بیمار و نیازمند عمل جراحی است ولی او هزینه لازم برای درمان او را ندارد.

  HEM RO Duplex desalinator, series 30-80 | United Bluerise

فیلم‌ های سینمایی امین حیایی

گلرخ متوجه می‌شود که شریکِ ناصر، جواد مقدّم، با صحنه‌سازی تمامِ سرمایه شرکت را برداشته و به‌طور غیرقانونی از مرز خارج شده و ناصر مانده با همه بدهی‌های شرکت و فشارهای طلبکاران. گلرخ تصمیم می‌گیرد که در جبران بدگمانیِ بیجایش، حالا به نجات شوهرش بشتابد و با کوشش برای خریدِ چک‌ها و اثبات بی‌گناهی او و گرفتن رضایت شاکیان از شوهرش، برای آزادیش از زندان بکوشد. «سگ‌کُشی» ساخته‌ی بهرام بیضایی بزرگ در فاصله سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ جلوی دوربین رفت و سالِ ۱۳۸۰ به نمایش عمومی رسید و توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم سال را نیز از آن خود کند. در این میان شوهر سربه هوا و بی‌خیال زن – با بازی شیرین حسن پورشیرازی- بر نگرانی مادر می‌افزاید اما جمع همسایگان و دوستان عفت او را کمک می‌کنند تا به هر نحوی که شده حفظ آبرو کرده و از میهمانان جوان خود پذیرایی کنند.

بهترین فیلم های امین حیایی ؛ از اخراجی ها تا برف آخر

او خانواده‌اش را در حادثه زلزله از دست داده و در پرورشگاه بزرگ شده است. پدربزرگ مه رو در روستا زندگی می‌کند و او نیز به همان جا می‌رود تا در کنار پدربزرگ‌اش باشد. در آن جا او متوجه می‌شود که تعدادی زمین‌خوار زمین‌های روستاییان را خریداری کرده‌اند و این امر موجب شده که آن‌ها در شهرها آواره شوند. حال مه رو تصمیم می‌گیرد به همراهی یک معلم و برخی از روستاییان با این موضوع مقابله کند. از آن سوی ماجرا نیز، مادران این دو کودک با هم آشنا و دوست می‌شوند.

  بهترین سریال های عاشقانه ترکی 30+ از قشنگ ترین سریال ها

در سال 1375 برای فیلم براده های خورشید ، جایزه  بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد. فیلم «هزارپا» داستان دو دوست به نام رضا نیازی و منصور را روایت می‌کند که کیف‌قاپ هستند و متوجه می‌شوند دختری پولدار نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند. رضا نیز که پایش را در تصادف از دست داده، تصمیم می‌گیرد تا به این دختر نزدیک شود تا با وی ازدواج کند. فیلم «گشت ارشاد» داستان سه جوان از جنوب تهران به نام عطا، حسن و عباس را دنبال می‌کند که برای بدست آوردن پول و گذراندن زندگی دست به خلاف می‌زنند. آن‌ها خودشان را در قالب مأمورین گشت ارشاد جا می‌زنند و از دختر و پسرهای جوان پول می‌گیرند. این در حالی است که هر کدام مشکلات خاص خودشان را در زندگی دارند و در ادامه نیز درگیر ماجراجویی خطرناکی می‌شوند.