فیلم های کمدی 2023 مورد انتظار 35 فیلم + تاریخ اکران زومجی

فیلم های کمدی 2023 مورد انتظار 35 فیلم + تاریخ اکران زومجی

در خائن کشی بخشی از زندگی مهدی بلیغ سارق و کلاهبردار ایرانی به تصویر کشیده شده است. معرفی بهترین فیلم های ایرانی 1401 را با فیلم پریا و دریا ادامه می‌دهیم. ماجرای این فیلم درباره‌ی پریاست که قصد دارد از ایران به ترکیه مهاجرت کند، اما در راه بلاهای زیادی روبرو می‌شود. اما در جریان روخوانی فیلمنامه، اطرافیان نقش اصلی داستان را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

  • سریال «تو در خانه‌ام را بزن» یکی از کارهای خوب سال 2020 بود که توانست به یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی تبدیل شود.
  • داستان این سریال سبکه نمایش خانگی از یک روز چهارشنبه صوری شروع می‌شود که سه دوست به‌ نام‌های رامین، فرید و جواد است که پس از ربودن اسلحه یک مامور برای سرقت نزد همکلاسی خود نوری می‌روند.
  • فیلم میان‌ستاره‌ای در گیشه بسیار قدرتمند ظاهر شد و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد.
  • دومین سریالی که در آن به شکل کاملا مستقیم به حضور شیطان و مسائل ماورایی در زندگی انسان اشاره می‌شود، سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم است.
  • این فیلم نمایانگر سطح بی‌عدالتی، فساد، بی‌کفایتی و بی‌رحمی پلیس طی این بازه زمانی در کره جنوبی‌ست.

در جدولی که در آخر مقاله آورده‌ایم می‌توانید اپلیکیشن‌ها و قیمت آنها را در کنار هم ببینید و با هم مقایسه کنید. پلتفرم فیلم نت هم مانند فیلیمو و نماوا یک VOD ایرانی است که کار خود را کمی بعدتر از این دو شروع کرده است. فیلم نت با تبلیغات مناسب و صد البته محتواهای اختصاصی مانند سریال پوست شیر که کیفیت مناسبی داشته‌اند و توانسته‌اند به بحث روزمره مردم تبدیل شوند، خودش را به سطح دیگر پلتفرم‌ها نزدیک کند.

  بهترین فیلم سینمایی ایرانی که دیدین؟؟؟؟ طرفداری

۸. متهم گریخت؛ درخشش سیروس گرجستانی در سریال‌های کمدی ایرانی

تعداد مین های ضد نفر در جهان و کشور های مختلف به قدری زیاد است که هنوز هم جنگ های جهانی اول و دوم در حال کشته و مصدوم دادن است. به دلیل وجود آنها  است که خیلی از کشور ها هنوز از زمین ها و مزارع و منابع خود نتوانسته اند جهت پیش برد اقتصاد خود استفاده کنند. گفته می شود که کارگردان فیلم لازلو نمس، برای این فیلم تحقیقات گسترده ای را انجام داده و حتی از شاهدان وقایع شهادت گرفته است، او همجنین از مورخان معتبری کمک گرفت چرا که می خواست چیزی را منتقل کند که منحصر به فرد باشد. لازلو میگوید “ایمره کرتس” نویسنده مجارستانی و برنده جایزه نوبل، که خود از بازماندگان اردوگاه کار اجباری بوده الهام بخش او برای ساخت این فیلم بوده است.

دانلود مستند آکاسا خانه من Acasa, My Home 2020

سریال عشق سیاه و سفید از لحاظ داستانی و همچنین تیم سازنده به عنوان یک مجموعه تراز اول شناخته می‌شود. این سریال که با نام فاطماگل در ایران شناخته می‌شود یک نقد بسیار خوب و پرمعنا به ظلم افراد پولداری است که فکر می‌کنند همه چیز با پول قابل خریدن است حتی عزت و آبرو دیگران که در فقر به سر می‌برند. سریال از سال 2018 نا 2019 پخش شده است و در قالب 51 قسمت آن را به پایان رسانده‌اند. داستان سریال به والدین بچه‌ها نیز مربوط می‌شود و تلاش آن‌ها برای نگه داشتن این جوانان در راه راست که همیشه اتفاق نمی‌افتد. سریال در انتظار آفتاب بسیار زیبا به تصویر کشده شده است و مشکلات جوانان از درگیری با عشق تا پیدا کردن راه زندگی و موفقیت را به تصویر می‌کشد.

  نقد فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سریال نمایش خانگی آقازاده

فیلم آتش بس به کارگردانی تهمینه میلانی یکی از بهترین فیلم های طنز ایرانی است که در دوران خود با یک نوآوری همراه بود و توانست به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در آن سال خود را مطرح کند. فیلم طنز ایرانی رحمان 1400 در تاریخ 25 اسفند 1397 منتشر شد و به ترتیب، منوچهر هادی در بخش کارگردانی، علی سرتیپی، تهیه‌کننده و میثم و بابک کایدان هم دربخش نویسندگی این فیلم، نقش داشتند. این فیلم توانست در فروش گیشه‌های سینمایی به مبلغی بالغ بر 22 میلیارد تومان دست پیدا کند.