فیلم سینمایی ایرانی + ویدیو معرفی بهترین فیلم های ایرانی

فیلم سینمایی ایرانی + ویدیو معرفی بهترین فیلم های ایرانی

فیلم چهارراه استانبول در سال 97 چهارمین فیلم از نگاه تماشاگران بوده است. عملیاتی که بهمن 61 انجام شد ولی به علت شیارهای مختلفی که نیروهای بعثی ایجاد کرده بودند، نیروهای ایرانی به اهداف خود دست نیافتند. جغرافیای خاص منطقه و برتری عددی نیروهای بعثی (14 لشکر پیاده، یک لشکر مکانیزه و 10 لشکر زرهی) باعث شد که اهداف عملیات میسر نشود. البته این عملیات، باعث شناخت بیشتر جغرافیای منطقه و پیروزی قاطع و استراتژیک نیروهای ایران در عملیات والفجر یک در بهار 62 شود. در این فیلم مسائل اجتماعی، هنجارها و ضد هنجارهایی مثل فقر، قاچاق، خرید و فروش مواد مخدر، کودکان بزهکار، سوء استفاده از کودکان بی سرپرست و… خیلی زیبا و البته هوشمندانه به تصویر کشیده شده است. هادی محمدیان کارگردانی این انیمیشن جذاب را برعهده داشته است.

  • دوربینِ کارگردان او را لو می‌دهد (دکتر را از اورشولدرِ شخص نفاخ (استونز) می‌بینیم و شخصِ نفاخ را در مدیوم شات).
  • اصغر فرهادی همواره به ساختن فیلم‌های معمایی و با پایان باز علاقه داشته است.
  • در این فیلم، ابوطالب به اتاق نبی اسلام رفته و پیامبر در حال نماز خواندن است و بعد از سوره توحید سوره فیل را می خواند و سپس فیلم در یک فلش‌ بک، به چند سال قبل و عام الفیل رفته و تولد پیامبر و دوران کودکی وی را روایت می کند.
  بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی: معرفی و بررسی 53 سریال برتر فیلیمو، نماوا و فیلم نت یک پزشک

در این فیلم امر ترسناک به غایت خوب درآمده بود که عمده دلیلش یک زیر ژانر است که “ویدئوی پیدا شده” نام گرفته است که در تیتر بعدی به آن خواهم پرداخت. هرچقدر شما نسبتا به چیزی بی‌اطلاع باشید ترس و دلهره بیشتری در مواجه با آن(او) خواهید داشت. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود،موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌است. به گواهی تاریخ نیروهای دشمن در حد یک تیپ کامل (1000 تا 5000 نفر) بودند در حالی که نیروهای گردان عمار حدود 600 نفر بودند که تازه از عملیات قبلی برگشته و قصد رفتن به مرخصی داشتند.

نقد فیلم Barbie زن سالاری یا فمنیسم؟

شیار 143 گودالی تقریبا بزرگی در منطقه بیجار استان کردستان است که پس از سالها تفحص، پیکر چندین شهید ایرانی در آنجا کشف شد. البته نرگس آبیار با اقتباس از این داستان، فیلم سینمایی ایرانی شیار 143 را در کرمان باز تعریف می کند. همایون غنی زاده با تجربه ای موفق در تئاتر یکی از بهترین فیلم های ایرانی در ژانر فانتزی را ساخت.

«جنگ جهانی سوم»؛ هر کسی می‌تواند جای «پیشوا» را بگیرد

اسماعیل، سعید و صفا که عضو گروه موسیقی بلک داگز هستند، برای معروفیت و موفقیت تلاش دارند. اما صفا گرایش چپ دارد با سرودن ترانه‌های اعتراضی سعی می‌کند محبوبیتی بین مردم کسب کند ولی به زندان می‌افتند. کارگردان این فیلم گفت«باید زشتی هایی که در جامعه را نشان می‌دادم که اگر ادمی چنین جنونی برای اسید پاشی دارد بدند چه عاقبتی برایشان دارد…. در این میان رضا به همراه دوستان خود تصمیم می‌گیرد تا به کمک مردم برود.

  ۱۸ بازیگر برتر اکشن تاریخ سینما گیمفا

اما اگر روزی فیلمی به پُست‌تان خورد که همه پارامترهایش از حد استاندارد بالاتر باشد چطور؟ جواب مشخص است. استاد نگاهی به نژادپرستی از طریق یک داستان ترسناک کلاسیک دارد. این نوع ترکیب از مسائل اجتماعی و یک داستان خانه یا عمارت جن زده‌طوری به هیچ‌وجه دیگر طرفداران ژانر فیلم‌های ترسناک و یا حتی فیلم‌های ترسناک روانشناختی را به هیجان نمی‌آورد. بخش زیادی از فیلم‌های جدیدتر مارول، به محض مشخص‌ شدن نظر منتقدین، نمرات بسیار پایینی را دریافت می‌کنند. فیلم ثور 4 نیز از این قاعده مستثنی نبود و فیلم ثور 4 از نظر منتقدان بسیار زیادی پایین محسوب می‌شد. اما شروع جذاب و طوفانی آغاز فیلم و دغدغه حمایت از تولید ملی فیلم کیایی را با تمام کاستی ها اثری قابل احترام ساخته است.