فرارو جدیدترین فیلم های سینمای ایران

فرارو جدیدترین فیلم های سینمای ایران

فیلم گشت ارشاد 1 در سال 1391 با مدت زمان 111 دقیقه انتشار یافت و بیش از یک میلیارد و پانصد هزار تومان به فروش رفت. پابلو پیکاسو نقاش، شاعر، طراح صحنه، پیکرتراش، گراورساز و سرامیک کار اسپانیایی و یکی از برترین و تأثیرگذارترین هنرمندان سده ۲۰ میلادی بود. این فیلم به مسائلی همچون اختلاف فرهنگی، اقتصادی و خیانت در زندگی زناشویی، رسانه، تأثیر فرایندهای اقتصادی روی زندگی خانوادگی و ظاهرسازی می‌پردازد. این فیلم نمادی است بر ذهن شرطی شده ی انسان و حس خشم و کینه که در نهایت انتقام را به همراه دارد. سینما فرهنگ که قبل‌تر با نام سیلورسیتی شناخته می‌شد؛ در سال 1347 توسط یکی از اهالی سینما و تهیه کننده نام آشنا به اسم مهدی میثاقیه تاسیس شده است.

  • هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، ژیلا شاهی و علیرضا استادی در این فیلم به عنون بازیگر حضور دارند.
  • داستان فیلم سینمایی دایره مینا در مورد جوانی است که پدرش بیمار شده و برای معالجه به تهران می‌آیند.
  • این فیلم به کارگردانی داریوش مهرجویی جزو هفدمین آثار او بود که در سال 1382 ساخته شد.
  • نکته جذاب دیگر در مورد «سگ‌کشی» فروش بالای فیلم در اکران عمومی بود تا بار دیگر ثابت شود مخاطب سینمای ایران در صورت وجود فیلم خوب به قدر کفایت سره را از ناسره تشخیص می‌دهد.
  • صحنه زنی از آن دست فیلم‌هایی است که در فضای سینمای اجتماعی ایران حضورش واجب به نظر می‌رسد.
  بهترین سریال های شبیه به وایکینگ ها معرفی 15 سریال برتر تاریخی آداروک

با این حال محسن تنبانده سعی می‌کند که بتواند با وجود این زنجیرها که دست و پای فیلمنامه را بستند، به‌خوبی نقش این قاتل را بازی کند. فیلم بازهم روی زندگی شخصی تختی کمتر تمرکز می‌کند و سعی می‌کند بیشتر به حواشی سیاسی اجتماعی این پهلوان بیندیشد؛ موضوعی که البته فیلم را ضعیف نکرده اما از ماهیت اصلی آن که یک اثر اتوبیوگرافی است؛ دور کرده است. میزانسن فیلم بی‌نظیر است و تصاویر چشم‌نوازی در فیلم وجود دارد که در کمتر اثری که ساخت سینمای ایران باشد؛ آنها را دیده‌ایم.

بهترین مرکز برای درمان سرطان های دستگاه گوارش

«چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» که حضوری موفق و چشم‌گیر در جشنواره‌های معتبر خارجی داشت موفق شد جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره لوکارنو و جایزه بالن طلایی بهترین فیلم جشنواره سه‌ قاره را از آن خود کند. فیلم سالور همچنین در جشنواره کن نیز حضور پیدا کرد و در جشنواره‌های دیگری مثل ادینبورگ و آبرن فرانسه نیز خوش درخشید. در داخل نیز فیلم کاندید بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی از جشن خانه سینما شد.

بهترین فیلم های رابرت داونی جونیور ؛ معرفی 9 عنوان برتر

فیلم میرکریمی در 13 رشته جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت جایزه بود و در آخر موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین موسیقی، بهترین صدابرداری، بهترین طراحی صحنه، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کند. در یک نگاه کلی شاید «خانواده» کلیدواژه اصلی فیلم‌های داودنژاد را نمایندگی می‌کند. چنانکه این مفهوم در قالب تیم سازنده و تیم بازیگری این آثار نیز به وضوح قابل مشاهده است. داودنژاد موفق می‌شود به صمیمی‌ترین شکل ممکن شکل بومی و ایرانی مفهوم خانواده و نسبت‌های عاطفی فامیلی را در قاب سینمای ایران به تصویر کشیده و به دور از کلیشه‌های قراردادی و مبتذل تبدیل به امری خلاقه و هنری کند. «مصائب شیرین» البته یکی از بهترین فیلم های ایرانی و موفقترین آثار کارنامه داودنژاد در برخورد با منتقدین و حضور در جشنواره‌ها نیز بود و با درخشش در جشنواره فیلم فجر، برنده جایزه ویژه هیئت داوران هفدهم دوره این جشنواره نیز شد. فیلم«قسم» دومین ساخته محسن تنابنده بعد از فیلم «گینس» است و فیلمنامه این فیلم هم نوشته خود تنابنده است.

  بهترین سریال طنز ایرانی: لیست بهترین سریال های خنده دار ایرانی پلازا

غول‌های فناوری در این کشور آسیایی جمع می‌شوند!

فیلم سینمایی «من ترانه پانزده سال دارم» را بدون شک باید در لیست بهترین فیلم اجتماعی ایران قرار داد. این فیلم یکی از بهترین آثار رسول صدرعاملی است که موضوع گرفتن شناسنامه برای فرزندان بدون پدر را مطرح می‌کند. داستان این فیلم سینمایی زندگی دختر جوانی به نام ترانه را بازگو می‌کند. ترانه با پسر پولداری آشنا می‌شود و پیشنهاد ازدواج او را قبول میکند.