صدور مجوز ساخت فیلم جدید امین حیایی

صدور مجوز ساخت فیلم جدید امین حیایی

در این سریال سیر جوانی تا پیری نقش طوفان را با بازی امین حیایی می بینیم. او در حال حاضر از بازیگران فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور است. باز پخش سریال «آسمان من» و همچنین پایان سریال تازه پخش شده «آمین» فرصتی برای گفت و گوی بانی فیلم با وی شده است.حضور پر رنگتان در هر سه عرصه با توجه به چه معیاری اتفاق می افتد؟- برای پیوستن به نقش مهمترین مسئله برای من فیلمنامه است.

  • دو فیلم دیگر این سه‌گانه شامل «درختان زیتون» و «زندگی و دیگر هیچ» هستند که به ترتیب در سال‌های 1370 و 1373 ساخته شدند.
  • این فیلم روایت زوج جوانی است که از مرحله آشنایی تا مرحله خواستگاری و عروسی گرفتار رسوم دست و پا گیری می‌شوند که سعی دارند این موانع را برطرف کرده تا به هم برسند …
  • این فیلم که در سال 1373 ساخته شد در جشنواره همان سال مورد توجه قرار گرفت و در حالی که نامزد دریافت 5 جایزه بود، موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم اول برای جعفر پناهی شد.
  • احتمالا بسیاری از شما او را در فیلم‌هایی نظیر هزارپا، مطرب، ابلق و سریال پایتخت دیده‌اید.

انتشار ساخت ایران 3 آنقدر ناامید کننده به نظر می رسد که می توان آن را بدترین فصل این مجموعه دانست. داستان آشفته سریال با سکانس هایی قطعه‌قطعه که تکلیف مخاطب را روشن نمی کنند و محتوای بسیار ضعیف؛ همه و همه موجب دلسردی طرفداران این مجموعه از آخرین فصل آن شده است. شوخی هایی که در هر 3 سری ساخت ایران و به خصوص در فصل آخر این سریال به چشم می خورند، بسیار سطحی هستند و می شود گفت که کمتر کسی با آنها خنده‌اش می گیرد. این مجموعه بسیار طولانی شده و متن فیلم ضعیف و کلیشه ای می باشد؛ بهتر بود برای فصل 3 سناریویی بهتر نسبت به فصل های قبل را به اجرا در می آوردند.

  حسابداری تبریز،آموزش حسابداری در تبریز | آموزشگاه آپادانا تبریز

بازنشستگان کشوری بخوانند  (۲۲ نظر)

سینماداران نیز با توجه به سلیقه مردم فیلم سینمایی خنده دار ایرانی را برای اکران در سینماها آماده می کنند. «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر و نویسندگی مشترک مجید برزگر، حامد رجبی و بردیا یادگاری یکی از معدود فیلم های موفق سینمای مستقل و جدی ایرانی در اوایل دهه 90 است. این فیلم که بعدتر طرفداران زیادی در میان سینه‌فیل‌های ایرانی پیدا کرد بالاخره در 1393 و در گروه هنر و تجربه به اکران عمومی در آمد.

فیلم طنز ایرانی هزارپا

اخراجی ها از معدود فیلم های طنز ایرانی است که مخاطبان جوان را به سمت حال و هوای فیلم های جنگ تحمیلی می برد. در دهه 70 و 80 کمتر فیلمی سراغ داریم که از بازیگرهای بزرگ سینما در حوزه جبهه و جنگ استفاده کرده باشد. اما اخراجی ها با لحنی کمدی وارد این فضا شد و با آهنگ بسیار زیبای فریدون شهبازیان و صدای محمد اصفهانی، فروش 2 میلیاردی سال 85 (تقریبا 30 میلیاردی فعلی با محاسبه نرخ تورم) داشت. فیلم اخراجی ها بعد از لیلی با من است یک تابوشکنی در سینمای ایران محسوب می شود.

پس از مدتی او متوجه می‌شود پدر معتادش پول‌هایش را حیف میل کرده است. در این میان رضا باخبر می‌شود، برادر دوقلویش مهدی از مفقود شده‌های دفاع مقدس است و با گذشت سه سال از پایان جنگ هنوز هیچ خبری از او نیست. امین حیایی در نقش رضا میثاق بازی حرفه‌ای از خود به نمایش می‌گذارد.