دلیل انتخاب امین حیایی در فیلم شعله ور چه بود؟ فیلمبرداری سریال آنام متوقف شد+عکس

دلیل انتخاب امین حیایی در فیلم شعله ور چه بود؟ فیلمبرداری سریال آنام متوقف شد+عکس

در ادامه معرفی بهترین فیلم های امین حیایی می‌رسیم به شب، که جایزه بهترین فیلم جشنواره مذهب ایتالیا را دریافت کرده است. بازی درخشان حیایی در کنار دو بازیگر محبوب و مشهور (عزت‌الله انتظامی و خسرو شکیبایی) باعث شد تا داوران بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر او را شایسته‌ی دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد بدانند. امین حیایی که به عنوان یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی شناخته می شود در نوزدهم خرداد سال ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۷۰ بازیگر تئاترکودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر جایزه ای برای بازی در فیلم براده های خورشید دریافت کرد.

  • خصوصا وقتی بازه زمانی یک لیست را زمانی طولانی در حد چند دهه در نظر گرفت.
  • از نکات جذاب و درخشان «زیر پوست شهر» بازی چشم‌گیران بازیگران آن، مخصوصا محمدرضا فروتن و گلاب آدینه است.
  • حال مریم در نقش مدیر سالن آرایش و محمود در قامت یک زن خانه‌دار با چالش‌های گوناگونی رو به رو می‌شوند.
  • دهه‌ی ۸۰، دهه‌ی طلایی امین حیایی بود و او نقش‌های کمدی بسیار زیادی را ایفا کرد که در ذهن مخاطبین ماندگار شد.
  • معضل ماهواره و عمق تأثیر آن در اجتماع آن موضوع این اثر کمدی است که با حضور بازیگرانی برجسته و بااستعداد همراه است.
  • آدم برفی نیز از جمله فیلم های توقیفی و البته تابو شکن در سینمای ایران است.
  فیلم تی تی آیدا پناهنده جادویی، اما واقعی + نقد و بررسی، تیزر و خلاصه داستان

بازی بعد از مدتها متفاوت لیلا حاتمی در نقش زن رنجور و تنهای فیلم از چشم هیئت داوران جشنواره سی و پنجم فیلم فجر دور نماند و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای حاتمی به ارمغان آورد. «رگ خواب» از موسیقی مخاطب‌پسند سیاوش پورناظری و آواز حنجره توانای همایون شجریان نیز سود می‌جست. این موسیقی توسط ارکستر SIF بلغارستان ضبط شد و زودتر از نمایش عمومی فیلم و در اسفند 95 به انتشار رسید. همچنین فعالیتهای حرفه ای او در زمینه موسیقی و ورزش های متعدد تصمیم گیرندگان برنامه پر مخاطب عصر جدید را بر آن داشت تا از امین حیایی به عنوان یکی از داوران ثابت این برنامه بهره ببرند. او پس از بازی در فیلم فروشنده و کسب جایزه «بهترین بازیگر مرد»، تبدیل به پر افتخارترین بازیگر تاریخ ایران در عرصه بین المللی شد.

فیلم های رضا عطاران

زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت که انجام نمی شود پی به خیانت همسرش پی می برد و… مجید از خلافکارهای یکی از محله های تهران، عاشق دختر میرزا (یک گیوه‌دوز عارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و کلک می زند اما نقشه اش افشا می شود. مجید در سرراه خود احساس می کند که رقیبی وجود دارد که از بچه های جبهه ای است و برای اینکه از او عقب نیفتد، با نوچه های خود راهی جبهه می شود تا اینکه… مدتی پیش عکسی از امین حیایی منتشر شد که سوار بر ماشین افرودی است و با بچه ای صحبت می کند.

  معرفی بهترین فیلم های امین حیایی بازیگر سینمای ایران مجله عصر پاییز

اختلاف نظر جالب امین حیایی و پیمان قاسمخانی

فیلم از جایی شروع می‌شود که حسن و عطا پس از چند سال از آمریکا برمی‌گردند. آن‌ها پس از رسیدن به سراغ ون عباس آقا می‌روند، اما متوجه می‌شوند که این ماشین به شخصی به نام پیکان کرایه داده شده است. از همین رو حسن و عطا تصمیم به سرقت ماشین می‌گیرند و در این بین با خود پیکان نیز آشنا می‌شوند. پیکان به شدت به خوانندگی علاقه دارد و حسن و عطا هم سعی می‌کنند در آهنگسازی و ترانه‌سرایی به او کمک کنند.

تصاویر جدید امین حیایی Amin Hayai

حقیقتا این دو نفر نسبت به زوج درخشانی و جمشیدی تاثیرگذارتر هستند و مخاطب بیشتر به آنها توجه می کند تا شخصیت های اصلی داستان. او در کنار یک بیشه به شالیزارِ زنی به نامِ «نایی» – با بازی سوسن تسلیمی- می‌رسد که با دو فرزندش و در غیاب شوهر زندگی و کار می‌کند. «خیلی دور، خیلی نزدیک» به عنوان چهارمین فیلم بلند سینمایی در کارنامه رضا میرکریمی به عنوان ستایش‌شده ترین فیلم کارنامه او یکی از نقاط اوج فیلمسازی این کارگردان پنجاه و پنج ساله است. فیلمنامه این فیلم را میرکریمی همراه با محمدرضا گوهری به رشته تحریر در آورده است و فیلم در سال ۱۳۸۳ جلوی دوربین حمید خضوعی ابیانه رفته است. «روسری آبی» در جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز حضوری چشم‌گیر و پردامنه داشت و نام رخشان بنی‌اعتماد را جدی‌تر از قبل به عنوان یک سینماگر صاحب اندیشه و سبک مطرح ساخت. «ارتفاع پست» به عنوان دوازدهمین فیلم بلند سینمایی در کارنامه پر فراز و نشیب ابراهیم حاتمی‌کیا در سال 1381 جلوی دوربین حسن پویا رفت.

  گلشیفته فراهانی و نگاهی به همه فیلم های ایرانی و خارجی او مالتینا بلاگ