بهترین فیلم های کریستوفر نولان 【15 اثر بی نظیر نولان تاکنون】

بهترین فیلم های کریستوفر نولان 【15 اثر بی نظیر نولان تاکنون】

این سریال که می‌توانیم آن را برترین سریال ایرانی آن زمان بدانیم، با الهام از داستان شاه لیر ساخته شده و همچنان در نگاه بسیاری از ایرانیان یکی از محبوب ترین سریال های قشنگ ایرانی به شمار می‌رود. بهاره افشاری در این سریال از لیست سریال های ایرانی در نقش شیطان ظاهر می‌شد، به همین دلیل هنوز هم خیلی‌ها او را با نقش شیطان به یاد دارند. او یک فرشته بود به دلیل طرح موضوعی ماورایی مذهبی و همچنین داستانی جذاب، با استقبال بسیار خوب مخاطبان در رمضان سال 84 رو‌به‌رو شد. این سریال اولین و برترین سریال ایرانی دهه 80 است که به این موضوع می‌پردازد. خواب و بیدار از دیگر آثار لیست سریال های ایرانی سال 80 است که در بیست سال اخیر بارها در نظرسنجی‌های مردمی رتبه یک بهترین سریال ایرانی پلیسی را از آن خود کرده است. ناتاشا برای یک معامله بزرگ موادمخدر به ایران می‌آمد و در خانه اصغر کپک ساکن می‌شد.

  • فارست گامپ را بدون شک میتوان شاهکار سینما و یکی از بهترین فیلم های تاریخ دانست.
  • فهرست قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای از مثبت‌ترین و منفی‌ترین‌ها انتخاب شده است.
  • فیلم دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان محصول سال 2017 و بر اساس داستان واقعی و با درخشش بازیگرانی همچون تام هاردی، فیون وایتهد، تام گلین، هری استایلز و جک لودن در ژانر  درام اکشن بر پرده سینما رفت.
  • برخی از بینندگان از این فیلم به‌عنوان بهترین فیلمی که تاکنون دیده‌اند یاد می‌کنند و آن را تولدی دوباره برای سینمای ترکیه می‌دانند.
  • بازیگران این مجموعه محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، سلمان خطی، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی و بهرام افشاری هستند.
  نقد فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

یوسف ثروتمندترین و موفق‌ترین مرد منطقه است و به همین سبب برای بدست آوردنش باید از موانع زیادی عبور کرد و سختی‌های بسیاری را به جان خرید. داستان سریال راجع‌به ساختار دولت امپراتوری سلجوقی، وقایع سیاسی، جنگ‌های امپراتوری سلجوقیان و زندگی سلطان ملکشاه یکم است. داستان سریال در مورد یک گروه دوست است که در شب جشن خود یک مواد خاص را مصرف می‌کنند و به یک دختر ساده روستایی تجاوز می‌کنند که منجر به نابود شدن زندگی این دختر می‌شود. داستان راجع‌به عشق افسانه‌ای ناره، دختر سفیر ترکیه و سانجار پسر یک کشاورز معمولی است که از کودکی دیوانه‌وار عاشق هم بوده‌اند اما پدر ناره مخالف رابطه آن‌هاست. آن‌ها سال تصمیم می‌گیرند که مخفیانه فرار و ازدواج کنند اما درست شب عروسی ناره غیب می‌شود. در این لیست ژانرهای مختلف را معرفی کردیم و به همین دلیل جای یک سریال تینیجری واقعا خالی بود تا علاقمندان به این ژانر را نیز هدف خود قرار داده باشیم.

فیلم سینمایی محمد رسول الله

داستان این سریال درباره دختری ساده و روستایی به نام راضیه است که برای دست یافتن به آرزوها و رویاهای بزرگ خود فریب نیما بحری فرزند امیر بحری وزیر کشور را می‌خورد و به تدریج وارد دستگاه فساد او می‌شود. همراه با راضیه مخاطب نیز وارد این قصه پر از فساد اقتصادی در رده‌های بالای مسئولین می‌شود. عطاران بار دیگر در سریالش به سراغ قشر‌های فرودست جامعه رفت و فضای خانواده‌‌ی مهاجری را روایت کرد که در شهر شلوغی مثل تهران درگیر اتفاقات جالبی می‌شوند.

سریال انیمیشنی عشق، مرگ و ربات‌ها – Love, Death & Robots

همسر قباد (با بازی پریناز ایزدیار) بچه دار نمی‌شود، بزرگ خان که خود نیز عاشق شهرزاد است، تصمیم میگیرد برای نزدیکی به او، عروسی شهرزاد و قباد را برگزار کند. پدر فرهاد و پدر شهرزاد، با وجود اینکه متوجه علاقه فرزندانشان به یکدیگر هستند، روی حرف بزرگ خان حرفی نمی‌زنند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است، که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. ناصرالدین شاه، در دوره‌‌ای عاشق او می‌شود، داستانی که سریال‌های بسیاری به آن پرداخته‌اند. تلاش کمدین‌ها برای این که جدی باشند در حالی که در موقعیتی خنده‌دار مانند تماشای استندآپ یا ادا و اطوارهای یکی از رقبای‌شان هستند، لحظات بامزه‎‌ای در برنامه ایجاد می‌کند و این تضاد مخاطب را به خنده می‌اندازد.

  بهترین سریال های شبیه به وایکینگ ها معرفی 15 سریال برتر تاریخی آداروک

سریال Dark (تاریک)

مت گرونینگ سازنده بسیاری از نمادین‌ترین و مهم‌ترین انیمیشن‌های سریالی چند دهه اخیر بوده است. Disenchantment نیز جزو آن‌ها است و فصل جدید آن از جمله جدیدترین انیمیشن های سریالی 2022 است. او براندازی از یک پرنسس فانتزی است و در فصل جدید نیز به ماجراجویی‌های جدیدی رفته است. پیش‌ از این فهرست بهترین انیمیشن های سریالی سال 2022 را مشاهده کردیم و اما این‌بار هرکدام از این مورد انتظار ترین انمیشن های سریالی 2022 را معرفی میکنیم و به صورت مفصل به آن می‌پردازیم. در روز نخست ویلیام و دیوید با جنازه‌ای روبه‌رو میشوند که تا سرحد مرگ غذا خورده و همین موضوع باعث مرگ او شده، روز بعد آنها با وکیلی مواجه میشوند که به طرز وحشتناکی کشته شده و ضربات متعدد چاقو به او اصابت کرده است.