بهترین فیلم های سینمایی طنز کمدی ایرانی قدیمی و جدید تکنولایف

بهترین فیلم های سینمایی طنز کمدی ایرانی قدیمی و جدید تکنولایف

در این ساختمان هر یک از ساکنان به دنبال به کرسی نشاندن حرف و نظر خود هستند و این امکان تفاهم بر سر چگونگی تأمین هزینه‌های تعمیرات را از بین می‌برد. طعم گیلاس به جز موفقیت تاریخی در کن، در انجمن منتقدان فیلم بوستون، انجمن منتقدان فیلم آرژانتین، جامعه ملی منتقدان فیلم، جشنواره بین المللی استانبول و … مورد تحسین و تمجید قرار گرفت. این قتل دلخراش و خشن تاثیری تاریخی و ابدی بر خانواده کلبحسن می‌گذارد. قصه فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» به ماجرای دکتر عالم – با بازی عالی مسعود رایگان- جراح برجسته مغز و اعصابی می‌پردازد که ظاهرا اعتقادی به خدا ندارد. و حالا به صورت اتفاقی در شب تولد پسرش سامان، از مریضی او که تومور مغزی است، باخبر می‌شود و به‌دنبال پسر ستاره‌شناسش در کویر مصر به‌راه می‌افتد. قصه «پری» درباره پری – با بازی نیکی کریمی- دانشجوی ممتاز رشته ادبیات و تئاتر است که از همه مزایای زندگی یک دختر جوان برخوردار است، او اما با خواندن یک کتاب دچار تحولات فکری و حسی میشود.

  • فیلم سینمایی ایرانی کمدی شام عروسی، یک فیلم پرستاره و خوش‌ساخت است که فیلمنامه‌اش را پیمان معادی نوشته و ابراهیم وحیدزاده آن را کارگردانی کرده است.
  • این اثر تاثیر زیادی روی جامعه ایران گذاشت و حتی تکیه کلام‌های مختلفی را وارد فرهنگ کرد که هنوز هم در نسل‌های بعد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • داستان فیلم درباره پنج دوست و رفیق صمیمی است که تصمیم می گیرند تا باغی را به صورت شریکی خریداری کنند.
  • از نکات پرجستجو در بیوگرافی امین حیایی فعالیت های دیگر او غیر از بازیگری است.
  بهترین سریال های شبیه به وایکینگ ها معرفی 15 سریال برتر تاریخی آداروک

حالا با گذشت سال‌ها از عشق کودکی‌اش به رویا با بازی مهناز افشار، همچنان عاشق او است. این فیلم روایت ماجراهای جالب ارژنگ برای بدست آوردن رویا را بازگو می‌کند. فیلم «نهنگ عنبر» در سال ۱۳۹۳ میلادی تولید شده بود و سکان کارگردانی آن را سامان مقدم در دست داشت. با این حال، طولانی شدن مسیر دریافت مجوز برای اکران این اثر و مجبور شدن سازندگان برای حذف برخی از صحنه‎‌های فیلم، سبب شد تا این اثر در اواخر سال ۱۳۹۴ میلادی روی پرده سینماها اکران شود. فیلم «گشت ارشاد» موفقیت قابل توجهی کسب کرد و دنباله‌ای برای آن با حضور همان تیم بازیگران و ساخته سعید سهیلی در سال ۱۳۹۶ ساخته و اکران شد. فیلم گشت ارشاد ۳ نیز بدون حضور حمید فرخ‌نژاد در سال ۱۴۰۰ به روی پرده سینماها آمد.

مهم ترین های 24 ساعت

فیلم تلویزیونی «من و جمعه» به کارگردانی «حسین عامری» پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. پس از دو کمدی موفق و جذاب با عناوین “اکسیدان” و “چهارانگشت” که در آنها همراه جواد عزتی به ترتیب به تشکیل زوجی کمدی پرداختند، امیر جعفری حالا همراه امین حیایی زوجی کمدی جدید را در فیلم “رقصنده” به اجرا درآورده است. امین حیایی در این فیلم به عنوان مشاور و دوست ورزشکاری حضور دارد که به هدف تبدیل شدن به یک شخصیت مشهور در فضای مجازی پیش می‌رود.

سوره سینما

در بیوگرافی امین حیایی از بازیگران مرد سینمای ایران آمده است او در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد. فیلم «گشت ارشاد» یکی دیگر از فیلم‌های کمدی اجتماعی سینمای ایران به شمار می‌رود که ساخته سعید سهیلی است و به هنگام اکرانش در سال ۱۳۹۰ میلادی توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و در بین مخاطبان به محبوبیت زیادی برسد. فیلم طنز ایرانی چپ‌، به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و در سال 1398 ساخته شد.

  ۱۸ بازیگر برتر اکشن تاریخ سینما گیمفا

فیلم های احمد پورمخبر

کبری که یکی از بازماندگان فرد مومیایی شده است، می‌گوید که این مومیایی اهمیت زیادی داشته و قیمت بالایی دارد. در ادامه سروان قربانی تصمیم می‌گیرد برای پرده‌برداری از این ماجرا با کبری و بهروز همراه شود. داستان فیلم خروس جنگی درباره زوجی است که هر یک از آن‌ها تصور می‌کنند دیگری شرایط راحت‌تری دارد و کارهای سختی بر دوش‌اش نیست.