بهترین فیلم های سینمایی جدید ایرانی 1403 که باید دید مجله اینترنی اپ ناز

بهترین فیلم های سینمایی جدید ایرانی 1403 که باید دید مجله اینترنی اپ ناز

با دست به دست شدن فیلم لو رفته از پروانه، شوهر او، هاشم (با بازی امیر آقایی) که از وضعیت به وجود آمده به خشم آمده همسرش را در نهایت بی رحمی به قتل می رساند و به زندان می افتد. بعدا حجت، برادر هاشم (با بازی جواد عزتی) تصمیم به انتقام از بانیان انتشار فیلم شنای همسر هاشم می گیرد. در مورد ویژگی‌های این فیلم می‌توان به بازیگری جذاب حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی در کنار داستان فان آن اشاره نمود. داستان در مورد فردی به نام خسرو پذیرش است که یک مخترع می‌باشد و یک ماده شوینده را اختراع کرده است. وی برای بستن یک قرارداد با کارخانه‌ای در این زمینه به ساختمان آن شرکت مراجعه می‌کند اما در اثر یک حادثه، این فرد نگون بخت از آسانسور سقوط کرده و ماجراها شروع می‌شود.

  • فیلم بی‌حسی موضعی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی حبیب رضایی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است.
  • این فیلم برای کیارستمی جایزه نخل طلای جشنواره فیلم کن را در سال 1997 به بار آورد تا بیش از همیشه نام کیارستمی در سطح سینمای جهان طنین‌انداز شود.
  • کیارستمی سه‌گانه کوکر را در شرایط دشوار سیاسی نیمه دوم دهه ۶۰ و نیمه ابتدایی دهه ۷۰ ساخت، این فیلم‌ها توانستند تصویر متفاوتی از ایران به دنیای خارج ارائه دهند.
  کارگزار شما در خرید و فروش سفارشی خودرو کاربی ان.بی | hamshahrionline

داستان این فیلم درباره دختری به‌نام ملیحه است که به دور از چشم خانواده معتصب و افراطی خود با یک مرد جوان ازدواج می‌کند. همچنین فیلم‌ زندانی‌ها همکاری دو زوج موفق هومن برق‌نورد و بهنام تشکر را مجدداً به تصویر می‌کشد که برای اکثر علاقه‌مندان به فیلم‌های ایران با بازی در دزد و پلیس، ساختمان پزشکان، دودکش و چند اثر دیگر شناخته شده هستند. فیلم زهرمار در بین پرفروش ترین فیلم های ایران در سال 98 به عنوان دهمین فیلم پرفروش شناخته می‌شود.

احداث باغ بادام از بزرگترین تولید کننده نهال بادام در ایران با یک قرن تجربه

تگزاس ۲ در لیست بهترین فیلم های کمدی ایرانی جای دارد و البته ممکن است تگزاس ۳ نیز ساخته شود. با این وجود امید داریم با انتشار فیلم های ایرانی جدید، بازهم پیشرفت‌های زیادی از این صنعت ببینیم. آیا شما با فیلم‌های موجود در لیست موافق هستید؟ اگر بهترین فیلم‌های ایرانی از نظر خودتان و مخصوصاً فیلم سینمایی جدید ایرانی درام را در این لیست پیدا نمی‌کنید، لطفا آن‌ها را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید. عنکبوت یکی دیگر از بهترین فیلم های سینمایی ایرانی جدید است که به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی در سال 1400 اکران شد. مراحل ساخت و انتشار این فیلم از سال 1398 آغاز شد؛ اما با تاخیر مواجه شد. فیلم جنگ جهانی سوم یکی از بهترین فیلم های ایرانی محسوب می‌شود که در سطح جهانی به شهرت رسید و توانست افتخارات زیادی را برای عوامل فیلم کسب کند.

thoughts on “بهترین فیلم های ایرانی تاریخ سینما + [1402 و تمام دوران]”

داستان فیلم درباره سه پسر از محله‌های پایین شهر است که به عنوان مامور گشت ارشاد به دختر و پسرهای پولدار گیر می‌دهند و از آنها پول می‌گیرند. این برنامه آنها اما همیشه طبق پیش‌بینی آنها پیش نمی‌رود و باعث دردسر می‌شود. فیلم «مارمولک» را کمال تبریزی با هنرمندی پرویز پرستویی جلوی دوربین برد، براساس فیلم‌نامه‌ای از پیمان قاسم‌خانی که برایش سیمرغ بهترین فیلم نامه را در سال ۸۳ به همراه داشت.

  بهترین سریال های ایرانی ؛ فهرست برترین سریال ایرانی پس از انقلاب! تکراتو

آقای سانسور، علی جبارزاده: 1399

فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه که سومین فیلم بلند پیمان معادی در مقام کارگردان است یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی است. داستان این فیلم که جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک هم دریافت کرده، در روزهای جنگ ایران و عراق و بمباران‌های شهر تهران می‌گذرد. تنگه ابوقریب فیلم ایرانی خوبی بر اساس واقعیت است که دفاع گردان عمار یاسر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعثی برای عبور از تنگه استراتژیک ابوقریب دهلران روایت می‌کند. تنگه ابوقریب در کنار فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ‌زده با یازده نامزدی سیمرغ بلورین پیشتاز جشنواره سی و ششم بودند اما این فیلم با پیروزی در شش رشته بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. بازی به یادماندنی امیر جدیدی و جواد عزتی در نقشی متفاوت نیز لذت تماشای این فیلم را دوچندان کرده است.