بهترین فیلم های ایرانی؛ لیست 25 فیلم سینمایی برتر ایران که باید ببینید

بهترین فیلم های ایرانی؛ لیست 25 فیلم سینمایی برتر ایران که باید ببینید

فیلم لونه زنبور را شاید بتوان بهترین اثر برزو نیک‌نژاد تا بـه امروز دانست. اثری کـه با استفاده از یک موقعیت داستانی جذاب و بازیگران محبوب، توانسته اسـت رتبه ششم در جدول پروفروش‌ترین فیلم‌هاي ایرانی درسال 97 رابه خود اختصاص دهد. آخرین ساخته حاتمی‌کیا، بـه وقت شام، یک فیلم با بودجه بزرگ و بـه همان اندازه حواشی بزرگ بود. کیفیت داستانی و کلیت فیلم هرچند از نظر بسیاری منتقدان و مردم بـه پای تجربه‌هاي موفق دیگر این کارگردان نمیرسید، در گیشه نسبتا موفق عمل کرد و رتبه پنجم در جدول پرفروش ترین فیلمهای ایرانی سال 97 رابه خود اختصاص داد. فیلم دیگری که اخبار اکران ان در پاییز پیش‌رو منشتر شده است، تازه ترین فیلم سهیل بیرقی با بازی امیر جدیدی و باران کوثری است.

  • اگر شما هم مثل من پرسپولیسی هستید و عاشق بازی پژمان جمشیدی، اینجا یکی دیگر از هنرنمایی های پژمان را به شما معرفی میکنم.
  • راحله متوجه می‌شود که شوهر خواهرشوهرش یعنی جلال، با وجود متاهل بودن به او چشم دارد.
  • در چند سال اخیر فیلم‌های سینمایی پرفروشی از محمدحسین مهدویان دیده‌ایم.
  • فیلم من ترانه 15 سال دارم به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1380 ساخته شده است.
  • یکی از مسافران اما بی‌اطلاع از این برنامه سور هواپیما می‌شود و نقشه را برهم می‌زند.
  لیست قطعی بهترین مستندهای دنیا در 40 سال اخیر+ لینک دانلود سازی ها

ناو فردی کاملاً معمولی که البته خشمی شدید در درون خود نهفته دارد. ناگهان روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه شروع می‌شود و راه خونینی باز می‌شود که در نهایت وی را مجبور به مقابله با چیزهایی می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود. فیلم سیزده جان وقایع عملیات نجات در غار تام لوآنگ در سال ۲۰۱۸ را روایت می‌کند که یک تیم فوتبال نوجوانان و مربی آن‌ها را به مدت ۱۸ روز در یک غار گرفتار شدند. در این ادامه فیلم های خارجی بر اساس سال ساخت معرفی شدند، اما اگر دنبال فیلم جدید هستید، می‌توانید مطلب دیگری با عنوان “جدیدترین فیلم های خارجی” را ببینید. کدام فیلم خارجی پرطرفدار است؟ فیلم های معروف زیادی در دنیا وجود دارد مثل پدرخوانده، کازابلانکا، ماتریکس، شجاع‌دل و بسیاری دیگر که قبل از سال 2000 میلادی ساخته شدند اما همچنان دیدنشان لذت‌بخش است. بعد آن دوران طلایی سینما، چند فیلم مشهور و خوش‌ساخت مانند ارباب حلقه‌ها، مردعنکبوتی و شوالیه تاریکی ساخته شد که شدیداً مورد استقبال قرار گرفتند و هنوز هم دیدنشان هیجان‌انگیز است.

فیلم اجتماعی ایرانی «خورشید»

از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ترلان پروانه، ستاره پسیانی اشاره کرد. پرستویی برای اجرای درخشانش در این فیلم، جایزه تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر مرد جشن بزرگ سینمای ایران را دریافت کرد. سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای «پیمان قاسم‌خانی» دیگر دستاورد‌های این اثر در جشنواره فیلم فجر بود. مارمولک در جشنواره‌های جهانی هم درخشید و به عنوان بهترین فیلم فنی جشنواره فیلم هامبورگ و بهترین فیلم آسیایی جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال، مورد تمجید قرار گرفت. «دوئل» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده و حسن رجبعلی بنا ساخته سال ۱۳۸۲ است.

  بهترین فیلم های ایرانی؛ لیست 25 فیلم سینمایی برتر ایران که باید ببینید

ماجرای لغو ویزای ایران و سیم‌ کارت بدون فیلتر گردشگری

(برخی از راز های بهتر است فاش و برخی دیگر می بایست برای همیشه فراموش شوند) این پیام مهمی بود که می توان از فیلم سینمایی علفزار استخراج کرد. سگ‌بند داستان یک کشتی‌گیر بازنشسته را روایت می‌کند که به همراهی دوست و شاگردش به ارمنستان می‌رود و در آن جا اتفاقات جالبی را تجربه می‌کند. روزنامه قانون را اکثر علاقه‌مندان به دنیای مطلوعات می‌شناسند؛ صفحات طنزانه و بی‌قانونی آن بسیار پرطرفدار است و علاقه‌مندان زیادی دارد. آیدین سیارسریع به دلیل مقالات طنز و رویکرد تندی که نسبت به اتفاقات سیاسی داشت و در این روزنامه منتشر می‌کرد، به شدت معروف شد.

این فیلم دست روی نقطه‌ای گذاشته که مردم به‌طور خودآگاه و ناخودآگاه چندین قرن است که در رویارویی با آن دست‌به‌عصا راه می‌روند. فیلمساز از مسئله‌ی شکاف ارتباطی بین زنان و مردان در این جامعه استفاده می‌کند و روایت خود را می‌سازد. فیلم اثری لایه‌مند است اما تنها در حد ایده‌های اولیه باقی می‌ماند، نه خود را از منظر روانشناسانه بسط می‌دهد و نه خیلی وارد مسائل اجتماعی می‌شود. ایده‌های یونگی ویشگا آسایش به‌ثمر نمی‌نشیند و تنها چیزی که باقی می‌ماند یک فیلم برای جامعه‌ی ایرانی خسته از یکسری مناسبات است.