بهترین فیلم های انگیزشی سینمای جهان +۴۰ عنوان با پخش آنلاین » جادوی باور

بهترین فیلم های انگیزشی سینمای جهان +۴۰ عنوان با پخش آنلاین » جادوی باور

فیلم Nighthawks فیلم پلیسی مهیجی بود که خطرات تروریستی شهری را نشان می داد و فیلم Cop Land او را وارد ژانر نوار قدیمی کرد. او در فیلم‌های Cobra, Daylight, Lock Up, Demolition Man, Tango & Cash و Over the Top توانایی خود را به نمایش گذاشته است. مهارت‌های لی شهرت جهانی داشته و او اولین بار در آمریکا با مل گیبسون و دنی گلاور در فیلم Lethal Weapon 4 همبازی شد و ثابت کرد که لیاقت بازی در کنار افسانه‌های اکشن را دارد.

  • او رتبه ۱۴ در لیست “۲۵ سکسی ترین زن سال ۱۹۹۳” توسط “Celebrity Sleuth” و رتبه ۵۳ در “۱۰۳ سکسی ترین زن” در مجله “Stuff” در سال ۲۰۰۳ را به دست آورد.
  • کاترین هپبورن (12 مه 1907 – 29 ژوئن 2003) یکی از بزرگترین ستاره‌های کلاسیک هالیوود بود و با بیش از 60 سال زندگی حرفه‌ای شگفت انگیزش، او یک اسطوره به تمام معنا بود.
  • در شرایطی که اکثر ستاره های اکشن شخصیت هایی را ترجیح می دهند که شخصیت های منفی را کتک می زنند، استاتهام توانسته به خوبی هم در نقش های مثبت و هم منفی ظاهر شود.
  • موضوع فیلم در مورد فردی به نام دزموند داس است که یک پزشک مخالف جنگ است و حاضر نمی شود که سلاح در دست بگیرد و او یک تنه جان بیش از ۷۵ نفر از همرزمانش را نجات داد.
  دانستنی های فیلم و سینما اطلاعات عمومی کتاب اطلاعات عمومی

مثلا او نقش یکی از قدرتمندترین و مرموزترین زنان تاریخ بشر یعنی کلئوپاترا در فیلمی به همین نام را ایفا کرده که بسیار هم برازنده‌ی او است و اصلا انگار برای بازی در آن به دنیا آمده. البته نباید الیزابت تیلور را فقط بازیگر معروف یا زیبایی نامید، چرا که در این صورت محال بود که این همه کارگردان بزرگ او را برای ایفای نقش‌های مختلف دعوت کنند؛ نگاهی به کارنامه‌اش بیاندازید. لیست فیلم‌سازان بزرگی که لیز تلور را در فیلمی هدایت کرده‌اند به راستی هوش‌ربا است. فیلم انگیزشی سخنرانی پادشاه (The King’s Speech) فیلمی جذاب و حرفه‌ای است که در سپتامبر سال 2010 اکران شد و به قدری آموزنده و تحسین‌برانگیز بود که همان سال برنده چهار جایزه اسکار شد. این فیلم، ماجرای لکنت زبان جرج ششم، پادشاه انگلستان در زمان جنگ جهانی دوم و لزوم سخنرانی او در آن دوران بحرانی و سرنوشت‌ساز می‌پردازد. فیلم 12 سال بردگی به عنوان یکی از 250 فیلم برتر تاریخ سینمایی جهان شناخته می‌شود.

ببینید تلاش ستودنی سه بچه گربه برای بالا رفتن از دیوار

در این فهرست نام ۵ نفر از ستاره های مدرن سینما و ۵ نفر از ستاره های کلاسیک سینما را میتوان مشاهده کرد. براندو، پاچینو، نیکلسون، دونیرو، نیومن از بازیگران مدرن و کری گرانت، جیمزاستوارت، همفری بوگارت، هنری فاندا از بازیگران کلاسیک سینما می باشند که به عنوان ۱۰ تا از برترین بازیگران تاریخ سینمای جهان انتخاب شده اند. ویل اسمیت دیگر هنرمند آمریکایی است که در حوزه های مختلف فعال می باشد. او علاوه بر بازیگری به کار تهیه کنندگی، خوانندگی، دوبلوری و تهیه کنندگی می پردازد. او در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از قدرتمند ترین بازیگران هالیوود شناخته شد.

  مدل شلوار جین مردانه عید 2023 مدل های شوار جین مردانه و پسرانه 2023 | behtarin-kharid

جنجال‌های سریالی اوج از «پایتخت» و «آقازاده» تا دیوارنگاه «بانک ملّاک»

او از مطرح‌ترین و موفق‌ترین بازیگران قرن بیستُم میلادی‌است که در دوران زندگی خود ۳بار موفق به دریافت جایزه اُسکار شده بود. این بازیگر بزرگ در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۰۴ درگذشت و میراث گرانقدر خود را برای نسل‌های آینده سینما به یادگار گذاشت. مارلون براندو به گفته‌ی خیلی از منتقدین بزرگ، بهترین بازیگر تاریخ سینما است و درخشش او در نقش ویتو کورلئونه « پدرخوانده » همگان را شگفت زده کرد. مارلون براندو فرد بسیار متواضعی بود و به گفته‌ی خودش هیچگاه فکر نمی‌کرد به چنین موفقیتی در عرصه سینما دست پیدا کند. راسل کرو ( Russel Crowe ) یکی دیگر از بزرگترین بازیگران مرد هالیوود است.

کوین اسپیسی فاولر در سال 1959 در نیوجرسی متولد شد و یکی از فعال ترین شخصیت های امروزی در تجارت نمایش است. او در زمینه های بازیگری، کارگردانی، تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی و خوانندگی در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته است و در چهار دهه فیلمبرداری خود دو بار برنده جایزه اسکار شده است. نقش‌های منحصربه‌فرد او در فیلم‌هایی مانند مظنونین معمولی و هفت او را در سراسر جهان به شهرت رساند. او در سال های اخیر با کار در سریال House of Cards توانسته یکی از بهترین روسای جمهور آمریکا در تاریخ سینما و تلویزیون را به تصویر بکشد.