بهترین فیلم سینمایی ایرانی که دیدین؟؟؟؟ طرفداری

بهترین فیلم سینمایی ایرانی که دیدین؟؟؟؟ طرفداری

این اثر غیر از جشنواره فجر در ۵ جشنواره بین‌المللی دیگر هم حضور داشته است. این فیلم بر اساس زندگی واقعی فردی به‌نام قادر مولان پور در دوران جنگ ساخته شده است. اگر به فیلم‌هایی با موضوع جنگ علاقه دارید و دوست دارید داستان‌هایی از زندگی واقعی مردم را در قاب سینما ببینید، فیلم «درخت گردو» انتخاب خوبی است.

  • همین موضوع هم موجب شد که بتواند با کمال تبریزی روی این پروژه کار کند.
  • جهان استعاره‌ای از تمام دنیاست، او که معنای عشق را چشیده، لحظات وداع را تجربه کرده، با طبیعت به آرامش رسیده، ناراحتی‌ها و کشمکش‌های آدم‌ها را دیده و حالا قرار است که تمام شدن را تجربه کند.
  • بازیگران فیلم الناز حبیبی، حسام محمودی و مرحوم علی انصاریان هستند، که این فیلم آخرین فیلم علی انصاریان بوده است و بازی خوبی ارائه کرده است.
  • مست عشق یکی از فیلم های سینمایی جدید ایرانی 1401 به شمار می‌آید که روایتگر داستانی از مولانا و شمس تبریزی به کارگردانی حسن فتحی است.
  • سینمای ایران همواره جایگاه مهمی در سینمای جهان داشته و بهترین فیلم های سینمایی ایرانی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شوند و حضوری پر‌رنگ در جشنواره‌های جهانی دارند.

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

۳۳- ازدواج به سبک ایرانی

فیلم خواب تلخ داستان پیرمرد مرده شوری به نام اسفندیار است که با عزرائیل مواجه می‌شود. این فیلم تقریباً حدود ۱۲ سال پشت گیشه سینما قرار داشت تا توانست اجازه اکران بگیرد. سینما متروپل از جمله مورد انتظار ترین فیلم های سینمایی ایرانی ۱۴۰۲ به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر است که حامد باشه آهنگر در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرد.

  بهترین سریال طنز ایرانی: لیست بهترین سریال های خنده دار ایرانی پلازا

دانلود اهنگ ماندم غریبانه لعنت به بی کسی قلب من این چنین آسان نمیلرزید

ماجرای فیلم درباره بدهکاری زندانی است که تعدادی سکه پیدا می‌کند، اما به‌جای فروش آنها و استفاده از پولش، انتخاب دیگری می‌کند که سلسله‌ای از اتفاقات را به دنبال دارد. این فیلم بعد از اکران در سینماها، در شبکه نمایش خانگی هم به نمایش درآمده است، پس از این طریق می‌توانید آن را بخرید و تماشا کنید. فیلم «کلوزآپ» مرزهای واقعیت و خیال، فیلم مستند و فیلم داستانی و در نهایت سینما و زندگی واقعی را درهم می‌شکند. داستان و روایت عنکبوت آنقدر مهیج و جذاب است که بیننده را با وجود نقص‌هایی که در فیلم حاکم است، با خود به همراه بکشاند. با این حال فیلم در نیمه دوم خود دچار یک سرازیری می‌شود و نمی‌تواند مانند نیمه اولش، بدرخشد. فیلم علفزار یک فیلم سیاسی نیست اما شاید بیشتر از خیلی فیلم‌های سیاسی حرف‌های آنسوی خط قرمزی می‌زند که از حوصله مخاطب کم سن و سال خارج ست.

این فیلم با فروش بیش از ۴۰میلیارد تومان دومین فیلم پرفروش سینمای ایران است. به‌گفته بسیاری از منتقدان این فیلم به‌خوبی قسمت‌های قبلش نشده است، اما دیدن یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران می‌تواند تجربه‌ای جذاب باشد، به‌خصوص اگر قسمت‌های قبلی آن را ندیده باشید. عنکبوت درباره قاتل سریالی زنان روسپی خیابانی شهر مشهد است؛ یک قاتل سریالی که در زمان دستگیری‌اش مشخص شد مرتکب به قتل ده‌ها زن شده است. این فیلم تقریبا در یک بازه زمانی یکسان با اثری به نام عنکبوت مقدس در سینماهای ایران اکران شد.

  جدیدترین و بهترین سایت های ایرانی نقد فیلم و سریال از نگاه سایت فیگار فیگار