بهترین سریال های عاشقانه ترکی 30+ از قشنگ ترین سریال ها

بهترین سریال های عاشقانه ترکی 30+ از قشنگ ترین سریال ها

این مجموعه جزء لیست سریال های ایرانی، داستان‌هایی اپیزودیک درباره اعتیاد به مواد مخدر و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز ارائه می‌داد و یکی ازمعروفترین اپیزودهای آن قسمت برگ‌ریزان بود که در 18 قسمت مجزا روی آنتن رفت. یکی از شخصیت‌های معروف این سریال آتقی بود که هنوز هم که هنوز است نماد مرد معتاد در صدا‌و‌سیما محسوب می‌شود. از دیگر سریال های کمدی ایرانی نمایش خانگی می‌توان به آنتن اشاره کرد. آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است.

  • متاسفانه این سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال، محدوده سنی مناسب برای فیلم‌ها را مشخص نکرده است.
  • اگر به مستند علاقه دارید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.
  • سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.
  • بعید به نظر می آید رسانه‌ی دیگری در هر جایی از دنیا حتی هالیوود پرقدرت، حاضر باشد روی چنین داستان تعجب آور و عجیبی سرمایه‌گذاری کند.

شبکه مخفی زنان داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند. ما گرچه از شرایط ساخت سریال‌ها بزرگ مانند هزاردستان، ابو علی سینا، گرگ‌ها، امام علی و سربداران فاصله گرفته‌ایم، اما در اتمسفری متفاوت دست‌کم می‌توانیم با این سریال‌های ایرانی سرگرم شویم. درباره الی روایتگر زندگی چند خانواده است که برای تعطیلات به شمال می‌روند.

  نقد و بررسی سه‌گانه‌ی هابیت The Hobbit آی‌نقد

قسمت پایانی (

این مستند داستان افشا شده ی بازجویی هفت روزه از یک جوان 16 ساله کانادایی بنام عمر خدر در گونتانامو است كه در سال 2003 اتفاق افتاده است. در این مستند آزارها و شکنجه های زندانیان به تصویر کشیده می شود و نشان داده می شود که ایالات متحده، هیچ حقوقی برای زندانیان قائل نیست و هر ظلم و جنایتی را جایز می شمارد. دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای جهت جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌ است. سربازان متحد از انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه توسط سربازان مسلح آلمانی در سواحل دانکرک محاصره شده‌اند و بدین صورت عملیات تخلیه دانکرک از 26 مه تا 4 ژوئن 1940 شکل می‌گیرد. البته برخی منتقدان معتقدند این سریال نه یک اقتباس قابل قبول از کامیک‌هاست و نه حتی یک سریال قابل قبول به لحاظ تکنیکی.

بچه رییس: کسب و کار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business)

این فیلم همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار برای بهترین انیمیشن بلند نامزد شد و اولین انیمیشن نتفلیکس است که نامزد جایزه اسکار شده است. قسمت دوم بهترین فیلم های کودکانه 2021 ساخته‌ی جنینگز و با حضور بازیگرانی مثل متیو مک کاناهی، ریس ویترسپون، سث مک فارلن است، یک ماجراجویی دیگر است که شباهت زیادی به اولین قسمت دارد. سه تا از فیلم‌هایی که در این لیست گنجانده شده‌اند، تولیدات ترکیبی هستند. همچنین نتفلیکس تنها یک فیلم اصلی انیمیشن را معرفی کرده است، که نسبت به سال ۲۰۲۰ دوتا کمتر است.

  لیست قطعی بهترین مستندهای دنیا در 40 سال اخیر+ لینک دانلود سازی ها

سریال طنز ایرانی هیولا

این فیلم یکی از بهترین فیلم های جهان است که در سال 2011 توسط دو کارگردان موفق « الیور تاکاشه و اریک تولدانو » در فرانسه ساخته شد. داستان فیلم یکی از شگفت انگیزترین داستان‌هایی است که طی سال‌های گذشته ساخته شده و پیشنهاد می‌کنم حتما آن را ببینید. خانواده‌ای 4 نفره که همگی بیکار هستند و به دنبال سوء استفاده از سایرین هستند، طی یک اتفاق زندگی جدیدی را تجربه می‌کنند. اتفاقات جالب و خنده داری که خانواده کی-تایک در طول فیلم رقم میزنند به نوبه خود جالب هستند.