بهترین سریال های شبیه به وایکینگ ها معرفی 15 سریال برتر تاریخی آداروک

بهترین سریال های شبیه به وایکینگ ها معرفی 15 سریال برتر تاریخی آداروک

کارگردان فیلم پارک دائه مین است و بازیگرانی چون پارک سو دام و سونگ سائه بیوک در آن به ایفای نقش پرداختند. این فیلم اکشن و هیجان انگیز در مورد زنی است که نقش پستچی را ایفا می کند. هر بسته ای که در شهر امکان ارسال آن وجود نداشته باشد، پارک سودام به مقصد می رساند. او یک کارمند معمولی شهرداری هست و به صورت مخفیانه درخواست های تحویل غیر معمولی در شهر را رسیدگی می کند. در یکی از این تحویل ها او وارد داستانی جنایی و پیچیده می شود و باید پسری کوچک را به دلیل قمار پدرش از دست پلیس ها نجات دهد. به شما پیشنهاد می کنیم این فیلم اکشن و کمدی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • برای گشت و گذار در محیط وسیع بازی، ناکتیس و دوستانش یک وسیله نقلیه به شدت خاص و زیبا در اختیار دارند.
  • دنریس قبول می‌کند که طبق رسوم قبیله کال دروگو را وسط آتش بگذارند تا جسم بی‌جانش خاکستر شود.
  • اگر تیم سازنده از همین خط زمانی پیروی کند، باید منتظر پخش خانه اژدها در مارس یا آپریل سال 2022 باشیم.
  • طبیعت خشن، بی‌رحم و اطاعت کورکورانه مرین باعث شد که او به یکی از موردعلاقه‌ترین افراد برای خاندان لنیستر به خصوص سرسی تبدیل شود.
  • تنها راهی که واریس می‌توانست از تعاملاتش با ند چیزی به دست آورد این بود که او را از اعدام نجات دهد و به عنوان یک متحد قدرتمند حفظ نماید و جایش  را با یک طرفدار عوض کند.
  • در کنار همه این عوامل نمی‌توان از نقش نیکولاس بریتل آهنگساز این سریال چشم‌پوشی کرد.
  نقد و بررسی سه‌گانه‌ی هابیت The Hobbit آی‌نقد

مجموعه بازی تاج و تخت بارها نامزد دریافت جوایز تلویزیونی مختلف از جمله جایزه امی برای بهترین سریال درام، نامزد جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و همینطور نامزد جایزه هوگو برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد. پیتر دینکلیج نیز به دلیل بازی تحسین برانگیز خود در نقش تیریون لنیستر، ۳ بار برنده جایزه امی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همینطور یک بار برنده جایزه گلدن گلوب شد. به جنوب هفت پادشاهی می‌رویم، جایی که بالاخره رویارویی سمول تارلی با پدرش لرد رندیل تارلی اتفاق افتاد و باز هم همانطور که انتظار می‌رفت، خیلی دوستانه و عاطفی پیش نرفت. لرد رندیل جزو آخرین فرماندهان بزرگ وستروس است که در سریال باقی مانده است و همین اشتیاق من را برای دیدار با او در سرزمین زیبای هورن هیل دوچندان کرده بود. مرگ مضحک استنیس در سریال باعث شده بود یادمان برود زمانی چه افراد قدرتمندی در این سرزمین فرماندهی می‌کرده‌اند. رندیل که سم را به دلیل علایق و ویژگی‌هایش در گذشته تحقیر کرده بود، اکنون نیز همین کار را با شدت بیشتری انجام می‌دهد.

The Mountain Is You کتاب

این دو شیمی خیلی خوبی با یکدیگر دارند که گاهی باعث می‌شود محدودیت‌های احساسی خود را کنار بزنند. سرسی بی‌رحم است و هیچ‌کدام از کارهای او قابل دفاع نیست اما می‌دانیم چطور به این هیولا تبدیل شده و به همین دلیل هم برایمان قابل‌درک است. او باهوش و قدرتمند است و تنها کسی است که لیاقت جانشینی لنیستر را دارد اما دنیای مرد ستیز وستروس هیچ وقت او را جدی نمی‌گیرد و مجبور می‌شود برای رسیدن به خواسته‌هایش کارهای نامتعارفی انجام دهد. سانسا استارک چه در کتاب و چه در سریال از جمله شخصیت‌هایی بود که لحظات چالش‌برانگیزی داشت و نویسندگان درگیر خلق جزئیات رفتاری او بودند.

  بهترین فیلم های انگیزشی سینمای جهان +۴۰ عنوان با پخش آنلاین » جادوی باور

آرچی ریناوکس در نقش مال

این شبکه که هم‌اکنون مالکیت ساخت و پخش سریال تلویزیونی با محوریت دنیای Game of Thrones را دراختیار دارد، اطلاعات اولیه‌ای نیز پیرامون جزئیات داستانی از سریال جدید و پیش‌درآمد برای سریال کنونی Game of Thrones نیز به اشتراک گذاشته است. به تازگی و در رویداد Tudum، سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای سریال «مسئله سه جسم» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تریلر اکشن‌ها و ماجراجویی‌های علمی تخیلی بسیار مهیج، خارق‌العاده و حماسی را به نمایش در می‌آورد که مطمئنا توجه بیننده‌ها را جلب خواهد کرد.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی + رمانتیک کمدی (2023 و تمام دوران)

همچنین در این راستا باید به لهجه‌های متفاوت بازیگران اشاره کنیم که در نتیجه این لوکیشن حاصل شده‌اند؛ از لهجه متفاوت هدیه تهرانی در فیلم اسرافیل گرفته تا لهجه الناز شاکردوست در فیلم ایرانی تیتی که نسبت به آثار دیگرش منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. چیزی که درباره الناز شاکردوست ارزشمند است این است که او با وجود چهره زیبایش، در تمام این سال‌ها سعی کرده فقط روی چهره‌اش سرمایه‌گذاری نکند و در فیلم‌ها و نقش‌های بهتری به ایفای نقش بپردازد. سریال استخوان و سایه فصل دوم به کسانی که زمان می‌گذارند تا قصه برایشان جا بیافتد و یک ماجراجویی فانتزی بالا برای سنین مختلف ببیند، پاداش می‌دهد. اگرچه در اینجا تعداد زیادی شخصیت جدید وجود دارد، اما پیوندهای پرفراز و نشیب بین شخصیت‌های اصلی جذاب‌تر است. سریال Shadow and Bone را باید به فهرست آثاری که بعد از سریال Game of Thrones تلاش کردند جهان فانتزی جدیدی را ایجاد کنند، اضافه کنیم.

  بهترین سریال های عاشقانه ترکی 30+ از قشنگ ترین سریال ها