بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی: معرفی و بررسی 53 سریال برتر فیلیمو، نماوا و فیلم نت یک پزشک

بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی: معرفی و بررسی 53 سریال برتر فیلیمو، نماوا و فیلم نت یک پزشک

طبق نقشه او به همراه مباشرش آمیتا به ایران برگشته تا براساس وصیت‌نامه موجود ارثیه‌اش را از دایی‌اش تحویل بگیرد. بهروز می‌پذیرد و می‌گوید اگر این طور نشود دوباره خودکشی می‌کند، و این ماجرا آغاز اتفاق‌های جدیدی است که برای بهروز رخ می‌دهد. در این میان اختلافی بین سپیده با محمدرضا که دوست قدیمی عطاست پیش‌می‌آید که به خیر می گذرد، اما پس از آن محمدرضا نقشه عجیبی طرح می‌کند. او با دعوت از مریم خواهرزاده‌اش و قرار دادن او سر راه دوستش عطا نقشه‌اش را اجرا می‌کند. پادشاه جورج ششم با بازی کالین فرث در سال ۱۹۳۶، پس از کناره‌گیری برادرش از حضور در کنار والیس سیمپسون به سلطنت رسید.

  • شاهکار جاناتان دمی یک اثر سینمایی نهیلیستی بی نقص است که با هر بار تماشا بیش از پیش به قدرت و تاثیرگذاری آن پی می برید.
  • سریال واندا ویژن، یکی از بهترین سریال های خارجی 2021 محسوب می‌شود که با درخشش ستاره این روزهای هالیوود یعنی الیزابت اولسن توانست محبوبیت زیادی به دست آورد.
  • در این مجموعه ستارگانی از جمله حسین یاری، جمشید هاشم پور، مهران غفوریان، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی و یوسف صیادی اشاره کرد.
  • عصر یخبندان باک وایلد پس از تعطیلی استودیو بلو اسکای ساخته شد و به همین دلیل نظرات منفی زیادی دریافت کرد.
  • مجموعه تلویزیونی خانه سبز در مهر ماه سال ۱۳۹۹ از شبکه نسیم بازپخش شد که بازهم با استقبال خوبی مواجه شد.
  • تاکنون بیش از هشت بازیگر و هنرمند برای این سریال اعلام حضور کرده‌اند.
  دانلود فیلم های امین حیایی ویپو فیلم

او نیز توسط ساکنان شهر، اداره پلیس و تعدادی شخصیت مبهم دیگر از دنیای زیرزمینی جرم و جنایت تحت تعقیب قرار می گیرد و بدین ترتیب است که یک تریلر رازآلود و یک بازی موش و گربه در متن داستان رخ می دهد. M یک فیلم استاندارد و نمونه در ژانر قاتل سریالی است زیرا این جرأت را داراست که روان و ذهنیت شخصیت قاتل داستان را مورد بررسی قرار دهد. فریتز لانگ هیچ ابایی از ورود به زیربنای ذهنی قاتل ندارد، کسی که توسط خواهش ها و امیال درونی غیرقابل کنترلش مجبور می شود دست به جنایت های هولناک بزند. بدین ترتیب فیلم M شبیه یک فیلم مدرن است علیرغم این که در سال ۱۹۳۱ ساخته شده است.

برترین سریال های تاریخی کره ای کدام اند؟

این سریال از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2016 شد و به طور چشمگیری در خارج از کره به‌خصوص آسیا موردتوجه قرار گرفت؛ به‌طوری که نسخه‌های فیلیپینی، ویتنامی و چینی آن تولید شد. سریال نسل خورشید جوایز بی‌شمار و مهمی گرفته است و دور از ذهن نیست که اگر جزو یکی از بهترین سریال های کره ای به شمار بیاید. این سریال تاریخی و اکشن پس از اکران با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و توانست در مدت زمانی کوتاه به یک اثر پُرببینده تبدیل شود. پس اگر تاکنون موفق به تماشای این سریال جذاب نشده‌اید، بهتر است همین امروز دیدن آن را شروع کنید. تمامی سریال‌های نامبرده در ادامه مطلب از بهترین‌های دنیای اکشن هستند پس تماشای آنها به شما پیشنهاد می‌شود. دست شما برای انتخاب بهترین سریال های اکشن کره ای  باز است؛ چرا که سبک و داستان هرکدام متفاوت است و میتانید بنا به تمایل خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

  بهترین فیلم های سینمایی جدید ایرانی 1403 که باید دید مجله اینترنی اپ ناز

برترین سریال کمدی ایرانی : جادوگر

سرانجام، شخصیت اصلی داستان، تصمیم می‌گیرد تا یک پلی‌لیست نهایی را با عنوان The Ultimate Playlist of Noise برای خودش ایجاد کرده و زندگی‌اش را پیش ببرد. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم جزو ناراحت کننده ترین فیلم ها 2021 محسوب می‌شود. ویک و ملیندا ون آلن، زوجی هستند که در شهر کوچک لیتل وسلی زندگی می‌کنند. ویک و ملیندا، رابطه خوشی با یکدیگر نداشته و از سر اجبار ازدواج کرده‌اند. اما ویک قصد ندارد تا از همسرش جدا شده و یک ازدواج ناموفق داشته باشد.

او که به این عشق امیدی ندارد تصمیم می‌گیرد تا به یک قرار همگانی برود. تا اینجا همه چیز خوب به نظر می‌آید، اما خبر ازدواج دوباره‌ پدر ناتسو همه چیز را پیچیده‌تر می‌کند. پیشنهاد می‌شود که اگر به چنین داستانی علاقه دارید به تماشای این انیمه بپردازید. اونو ببوس نه منو یک انیمه عاشقانه است که در سال 2016 توسط شبکه‌ اینترنتی کرانچی‌رول پخش شد.