بهترین سریال های ایرانی ؛ فهرست برترین سریال ایرانی پس از انقلاب! تکراتو

بهترین سریال های ایرانی ؛ فهرست برترین سریال ایرانی پس از انقلاب! تکراتو

داستان این فیلم از قطاری آغاز می‌شود که در آن دختر و پسری به مقصد وین همسفر هستند. این دختر و پسر به صورت اتفاقی با یکدیگر آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که یک روز را باهم در وین بگذرانند. در طول این سفر رابطه عمیقی میان این دو شکل می‌گیرد اما مشکل اینجاست که آن‌ها فقط یک روز را می‌توانند باهم سپری کنند. این فیلم، سینمای جنایی بعد از خود را به کلی دگرگون کرد؛ مارلون براندو در نقش خود چنان درخشید که تنها برای حضور چند دقیقه‌ای در فیلم، برنده جایزه اسکار شد. نکته جالب توجه درباره این فیلم این است که آلپاچینو جوان اولین حضور رسمی خود را تجربه کرد و تبدیل به یکی از برترین بازیگران این فیلم شد.

  • مسئولیت تهیه‌و نویسندگی این فیلم نیز به ترتیب بر عهده مستانه مهاجر و پویا مهدوی‌زاده بوده است.
  • داستان این سریال درباره افسر پلیسی به نام یونس سبزی و برادر زنش جمیل است.
  • این سریال برترین سریال ایرانی دهه 80 بود که به موضوع جرایم سایبری می‌پرداخت.
  • سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.
  • از برترین آثار لیست سریال های ایرانی خانگی ۱۴۰۰ باید به سریال «زخم کاری» اشاره کرد.
  • اوسف از ویک می‌خواهد تا ماشینش که یک فورد موستانگ است به او بفروشد؛ اما ویک درخواست این گنگستر را رد می‌کند.
  دلیل انتخاب امین حیایی در فیلم شعله ور چه بود؟ فیلمبرداری سریال آنام متوقف شد+عکس

داستان فیلم راجع به فیزیک‌دانی است که در حال کار روی پروژه‌ای مهم در راستای پایان جهان است. او که حال جسمی خوبی ندارد، در بیمارستان بستری است و روزی کاغذهای پروژه‌اش را در آنجا گم می‌کند. این موضوع به آشنایی او با دختری ساده به نام تی تی منجر می‌شود که قصد خدمت به بشریت را دارد. داستان این فیلم زندگی دو جوان را به تصویر می‌کشد که زندگی آنها به صورت موازی پیش می‌رود و در این مسیر با همدیگر همراه می‌شوند. داستان این فیلم درباره اسماعیل، سعید و صفاست که عضو گروه موسیقی بلک داگز هستند، آن‌ها برای معروفیت و موفقیت دست به هر تلاشی می‌زنند. در این میان اسی برای اجرا موسیقی پیش شاه می‌رود؛ اما صفا با سرودن ترانه‌های اعتراضی سعی می‌کند محبوبیتی بین مردم کسب کند؛ ولی به خاطر ترانه‌ای اعتراضی به زندان ساواک می‌افتد.

سریال تاریخی در چشم باد با بازی پارسا پیروزفر هفدهمین مورد از بهترین سریال های ایرانی در imdb

منتقدان از داستان سریال او هرگز نخواهد فهمید تمجید کرده و بازی عالی گروه بازیگری را تحسین کردند. کیم سئوک وو، وون جین آه، لی هیون ووک و لی جو ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند. همسر خطرناک من (My Dangerous Wife) جذاب است که لی هیونگ مین وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. سریال در دوره پادشاهی چوسان و چند سال بعد از حمله ژاپن به کره جریان دارد. داستان با اعلامیه‌ای آغاز می‌شود که ادعا می کند پادشاه چوسان مرده است و ولیعهد باید فوراً به عنوان پادشاه جدید، تاج گذاری کند.

  صدور مجوز ساخت فیلم جدید امین حیایی

فیلم سینمایی بی پولی

از ویژگی‌های جذاب این مسابقه جدید، شرکت و حضور تعاملی و فعال ببینندگان  در طول مدت برنامه است که می‌توناد منجر به کسب جایزه هم شود. به گفته و ادعای عوامل این برنامه، صداتو متنوع‌ترین مسابقه موزیکال در قالبی معمایی است که در مدت زمان کمی ببیندگان زیادی را به خود جذب کرده است و از 10 خرداد 1402 از فیلمیو پخش می‌شود. مسابقه TNT حامد آهنگی که فعالیت خود را با ویژه برنامه نوروزی شروع کرد، هر دوشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلمیو در دسترس شماست. پیدا شدن یک نسخه خطی و یک چاه اسرارآمیز زندگی خانواده ربانی را دچار تغییر می‌کند.

5 سال بعد فیلم خانه پدری با پاره‌ای اصلاحات و با رده‌بندی سنی بالای 15 سال در تاریخ 1 آبان 1398 باز هم روی پرده سینماها رفت. اما پس از 5 روز در تاریخ 6 آبان 1398 با دستور مستقیم دادستانی مجددا توقیف شد. فیلم جنجالی خانه پدری در تاریخ 22 آبان 1398 رفع توقیف شد و در حال حاضر در سینماهای کشور روی پرده است.