بایگانی‌های نقد و بررسی فیلم ایرانی مووی مگ

بایگانی‌های نقد و بررسی فیلم ایرانی مووی مگ

البته این شانس را نداشتم که فیلم فرانسوی باشد، من فرانسوی بلد باشم و دختری جذاب با ذهنی زیبا در سالن باشد و فرانسوی بلد نباشد و فیلم زیرنویس نداشته باشد و من کنارش بنشینم و برایش ترجمه کنم. از مسائل جنسی که بگذریم حباب فیلمی با ساختار دراماتیکِ قوی‌ای است. شهری که حالا پادآرمان‌شهر شده، نقطه شروع کائوس، روند خطی روایت در کائوس، تولید عشقِ فانتزی در کائوس و در نهایت پایانِ تراژیک در بستر کائوس و… همه و همه نشان از کنش و واکنش‌های متناسبِ عناصرِ هنری این انیمه زیبا است. به نظر او حتی آن گروهی که از بیرون اتفاقاتِ درونِ اقامتگاه را پروتست می‌کنند را هم در اختیار دارد (از آنجایی که در صحنه دعوای بین جَن و ال، آنها ال را ترور کردند).

  • فیلم به جز سیمرغ بلورین برای رضا مقصودی به عنوان فیلم اولی، در طراحی لباس و صحنه بسیار عالی عمل کرده و رعنا امینی نیز به خاطر ظرافت های زیاد در طراحی لباس بازیگران که از همان ابتدای داستان به چشم می آید، نامزد سیمرغ جشنواره فجر شد.
  • بعنوان مثال گیمفا که سینماگیمفا خود را دارد و به بررسی آثار جدید و کلاسیک سینمای داخل و خارج می‌پردازد و سایت دنیای بازی که توجه کمرنگی به ترند سینمای روز دنیا دارد.
  • پس از فیلم های کمدی و طنز، فیلم های درام جزو پرفروش ترین فیلم های ایرانی محسوب می شوند.
  • این فیلم داستان شخصی به اسم فرهاد را از دوران کودکی تا سن 50 سالگی به تصویر می‌کشد.
  • رنگ‌بندی (معرفی و تحلیل فیلم هایی که تئوری رنگ ها را زیر و رو می‌کنند) فضای جنگل، با رنگ‌بندی که در فضای شهری وجود دارد، کاملاً متضاد یکدیگر هستند که باز هم نبوغ کارگردان، در نور‌پردازی را به تصویر می‌کشد.
  بهترین فیلم سینمایی ایرانی که دیدین؟؟؟؟ طرفداری

مقالات سینمایی زومجی به چهار بخش فیلم و سریال، اخبار سینما، مقالات و بیوگرافی تقسیم می‌شود. هر کدام از بخش‌های مختلف زومجی، دنیایی از مطالب متنوع سینمایی دارد که گستره آنها بسیار زیاد است. وجود ستارگان بی شمار و داستان پر افت و خیز این فیلم، آن را به یکی از آثار به یاد ماندنی سینمای ایران تبدیل کرده است. در لی‌لی‌مگ با معرفی فیلم دوازده میمون، داستان، بازیگران، نقد فیلم ۱۲ میمون و دانلود فیلم 12 Monkeys همراه شوید.

بهترین فیلم های سال 90

البته مقصودی موضوع جمعیت را مخصوصا از زبان قنبر به طرز خلاقانه ای بیان می کند. وقتی قرار است یک فیلم اولی را نقد کنیم به همان اندازه که ویژگی مثبت دارد، ویژگی های منفی می بینیم. موضوع قتل و قصاص در سینمای ایران چیزی کلیشه ای است، اما جان دار برگ جدیدی برای رو کردن دارد. استفاده از بازیگرانی که انتظار نداریم آنها را در این نقش ها ببینیم (مثلا جواد عزتی در حد یک هیولا) جسارت و شجاعتی است که در فیلم سینمایی ایرانی جان دار وجود دارد. شاید این دو جوان به سبک اصغر فرهادی قصد دارند پایان فیلم را باز بگذارند ولی واقعا موفق نبوده اند. البته این موضوع را باید به پای کم تجربگی کارگردانان آن بدانیم.

بهترین فیلم های سال 94

رضا درمیشیان آسیب های اجتماعی را به شکلی بسیار خاص در کنار هم قرار داده و آنها را در لانتوری بیان کرده است. آیا مجرمین را باید به اشد مجازات رساند تا عبرتی برای بقیه شوند یا به ریشه یابی آسیب های اجتماعی پرداخت و با راهکارهای تربیتی برای مجرمین، آنها را دوباره به اجتماع باز گرداند؟ سوالی که به نظر در انتها باید مخاطب فیلم پاسخ دهد. در نقدهای این سایت بعد از ذکر خلاصه‌ای از فیلم و سریال، تحلیل تکنیکی، تحلیل فلسفی، تحلیل روانشناختی و بسیاری از بخش‌های دیگر را میتوانید مشاهده نمایید.

  امین حیایی پس از بازی در 40 فیلم سینمایی دستمزد خود را گرفت+تصاوير

فروشنده Forushande

دلال فیلمی تراژیک محصول کره جنوبی به کارگردانی هیروکازو کورئیدا و با بازی سونگ کانگ-هو، به دونا، گانگ دونگ-وون و آی‌یو است. این فیلم در ۲۶ مه ۲۰۲۲، در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. فیلم به جز سیمرغ بلورین برای رضا مقصودی به عنوان فیلم اولی، در طراحی لباس و صحنه بسیار عالی عمل کرده و رعنا امینی نیز به خاطر ظرافت های زیاد در طراحی لباس بازیگران که از همان ابتدای داستان به چشم می آید، نامزد سیمرغ جشنواره فجر شد.