امین حیایی پس از بازی در 40 فیلم سینمایی دستمزد خود را گرفت+تصاوير

امین حیایی پس از بازی در 40 فیلم سینمایی دستمزد خود را گرفت+تصاوير

آهنگ دو نفره یکی از آثار جدید لیست فیلم های کمدی ایرانی است که به کارگردانی آرزو ارزانش ساخته شد و نویسندگی آن را مصطفی زندی برعهده داشت. این فیلم جز فیلم‌های دیدنی طنز است که با حضور فرزاد فرزین خواننده معروف در سال 1402 اکران شد. فیلم سینمایی کمدی ایرانی عروس خیابان فرشته به کارگردانی مهدی خسروی ساخته شد و نویسندگی آن برعهده الهه زارع بود.

  • مژده شمسایی نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
  • حیایی در سال ۱۳۹۹ در سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا در نقش وکیل شخصیت منفی فیلم (با بازی امیر آقایی) به ایفای نقش پرداخته است.
  • زندگی مشترک امین حیایی و مونا بانکی دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد.
  • از بازیگران این قسمت اخراجی ها میتوان به کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، امین حیایی، محمد رضا شریفی نیا، ارژنگ امیر فضلی و سید جواد هاشمی اشاره کرد.

در ابتدا باید بگوییم که اگر نسخه اول را ندیده‌اید، بهتر است توضیحات این فیلم را مطالعه نکنید، چون موجب لو رفتن داستان آن خواهد شد. قسمت دوم از مجموعه اخراجی‌ها اثری از سینمای جنگ در سبک کمدی است که بار دیگر با نویسندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی رو پرده رفت. این فیلم در نوروز 1388 روی پرده رفت و در نهایت به فروشی نزدیک به 8 میلیارد تومان رسید. با احتساب نرخ تورم، این مبلغ در سال 1398 معادل 25.8 میلیارد تومان بوده که در نتیجه می‌توان آن را یکی از پرفروش‌ترین آثار سینمای ایران قلمداد کرد. مسعود ده‌نمکی کارگردانی این اثر را برعهده داشته و فیلم‌نامه را نیز با کمک پیمان قاسم خانی نوشته است. فیلم اخراجی‌ها اولین اثر سینمایی داستانی مسعود ده‌نمکی بود که با استقبال بسیار زیاد رو به رو شد و توانست به مقام پرفروش‌ترین فیلم سال دست پیدا کند.

  گزیده نقدهای فصل اول سریال «خاندان اژدها»؛ پیش‌درآمد جذاب «بازی تاج‌و‌تخت» دیجی‌کالا مگ

سریال «عاشورا» هرشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود

علی اما در ادامه در موسیقی چنان تبحری پیدا می کند که شهره‌ی عام و خاص شده و کنسرت هایش با استقبال غیرمنتظره‌ای روبرو می شود. علی در اوج موفقیت، عاشق هانیه می شود و با او ازدواج می کند، اما در غفلت و بی‌توجهی رفته رفته به دام اعتیاد گرفتار شده و سپس بدبیاری هایش آغاز می شود. «مصائب شیرین» به ماجرای رضا – با بازی رضا داودنژاد- می‌پردازد که نوجواني است كه نزد مادربزرگ مادري و پدرش زندگي مي‌كند. رضا و دختر دايي‌اش مونا، دل به هم مي‌بندند ولي اين دلبستگی خانواده‌های آنها را دچار نگراني مي‌كند. اما در اين بين دوستي مشترك تصميم مي‌گيرد كه با دعوت دو خانواده به ويلاي خود مجال بيان ناگفته‌ها را به آنها بدهد.

رئیس قوه قضاییه:‌ مشاهده مفاسد موجب ناراحتی مردم می‌شود

ردکارپت قطعا جذاب‌ترین و بهترین فیلم طنز ایرانی برای طرفداران خود عطاران و شخصیت بی‌خیال ساده‌ی داخل سریال‌هایش است. عطاران در این فیلم نقش یک فرد عاشق سینما را روایت می‌کند که تلاش می‌کند در جشنواره‌ی کن شرکت و با کارگردان محبوب خود استیون اسپیلبرگ دیدار کند. او دراین سفر هم فرهنگ متفاوت ایرانی‌ها در خارج از کشور را به شوخی می‌گیرد، هم با خودش و سینمای ایران و جهان شوخی‌های بکر و جذابی می‌کند. اسم فیلمهای سینمایی طنز ایرانی دهه 90 را با فیلمی از رضا عطاران ادامه می‌دهیم. رد کارپت دومین فیلم سینمایی رضا عطاران در مقام کارگردان و شبیه‌ترین فیلم در میان ساخته‌هایش به سریال‌های تلویزیونی‌اش بود.

  بهترین سریال طنز ایرانی: لیست بهترین سریال های خنده دار ایرانی پلازا

از فیلم های درام، ترسناک تا کمدی و خانوادگی در آثار او دیده می شود. از او دو فیلم قابل تحسین آخرین بار کی سحر را دیدی و خداحافظی طولانی را به یاد داریم. اما شاهکار فرزاد موتمن، شب های روشن است که به نظر موفق ترین و بی نظیر ترین اثر اوست. حالا او بعد از تجربه موفق فیلم طنز ایرانی پوپک و مش ماشاالله یک فیلم کمدی جنایی جالب را ساخته است.